Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR generalista


  • A hirdetés 364 napja lejárt


A SOLVO Biotechnológiai Zrt., Magyarország legnagyobb magántulajdonban lévő biotech cége, jelenleg a következő pozícióban keres munkatársat:

HR generalista

A SOLVO Zrt. egy, a szakterületén világszerte ismert és egyértelmű piacvezető, innovatív, kutatás alapú cég. Saját szervezésű tudományos konferenciái is bizonyítják a cég szakmai kiválóságát, illetve, hogy mély és széles kapcsolati tőkével rendelkezik. Technológiája egyedisége és komplexitása miatt kizárólag magasan képzett kutatókat és technikusokat alkalmaz, illetve a kapcsolati rendszere ápolására különböző kulturákból származó értékesítési munkatársakkal dolgozik. Most a SOLVO olyan HR munkatársat keres, aki hozzájárulna a cég fiatal és dinamikus csapatának erősítéséhez és fejlesztéséhez.

 

FELADATOK:

  • ~80 fős szervezet teljes körű HR feladatainak ellátása
  • A felmerülő munkaerő igények biztosításában való résztvétel (toborzás, kiválasztás)
  • HR folyamatok hatékony működtetése, szervezetfejlesztés
  • Munkaköri leírások kezelése, frissítése
  • Vezetőség támogatása személyügyet érintő kérdések kapcsán
  • Teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Az ismétlődő személyügyi folyamatok - béremelés, teljesítményértékelés, munkavállalói megbeszélések - professzionális irányításának biztosítása, a vezetők támogatása mellett
  • HR jelentések készítése, mutatószámok elemzése, HR tervezés
  • HR szabályzatok karbantartása
  • HR programok, oktatások és képzések szervezése
  • Motivációs rendszerek működtetése
  • Jóléti és motivációs programok kidolgozása, koordinálása
  • Munkaidő összesítések készítése, elemzése
  • Oktatások, tréningek, karrierterv összeállítása

ELVÁRÁSOK:

  • Komplex, minimum 5 éves HR tapasztalat
  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Naprakész munkajogi és munkaügyi ismeretek
  • Precíz, önálló munkavégzés és megbízhatóság
  • Kiváló kommunikációs készség, jó emberismerő készség
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Megbízhatóság, alaposság, kitartás, elkötelezett, lojális hozzáállás
  • Magas szintű angol nyelvismeret
  • Mobilitás (rendszeres utazás Budapest és Szeged között)

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Versenyképes jövedelem, juttatások
  • Modern infrastruktúrájú munkahely, fiatalos, nemzetközi környezet

MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE:
Budaörs vagy Szeged

JELENTKEZÉS
Küldje angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét az alábbi email címre.

Helyek Budapest
Csongrád
Pest
Kategória Humán erőforrás
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
German speaking Technical Sales Support Engineer

Trenkwalder Kft

Our customer is a global distributor of product...
Budapest


Összeszerelő

Randstad Hungary Kft.

Fűtőelemeket gyártó partnerünk részére keresünk...
Budapest


Finance traineeship - AP/GL

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest