Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

HR Controller

Feladatok:

Key Responsibilities:

  • Examination, operative discussion and evaluation of the subsidiaries’ headcount, personnel expenses and training costs,
  • Regular monitoring and analysis of the headcount, personnel expenses and training costs (forecast and actuals)
  • Coordination of regular data provisions, data analyzes, participation in development of data provisioning and HR controlling system
  • Consultation with subsidiaries prior to and during the process of implementing new HR systems,
  • Participation in the review, analysis and provision of opinion when subsidiaries intend to modify current HR systems and relevant regulations,
  • Preparation of HR/organization related decision-support materials for decision-makers,
  • Supervising, coordinating and supporting the HR activities of the subsidiaries,
  • Professional support for HR Controlling teams of the Bank Group members.

 

Requirements:

  • Bachelor’s/Master’s degree in Economics/Finance/HR Management,
  • At least 3 years of experience at a financial institution or international / multinational organization, preferably on HR or controlling
  • A general understanding of HR systems and their interlinks,
  • Ability to see the big picture, while having attention to details, as well,
  • An excellent mix of a team worker and an individual contributor, Strong written and verbal communicational skills in English and Hungarian,
  • Proficiency in MS Office applications.
  • Strong analytical and problem solving skills,SAP BW and IBM Cognos TM1 experience is an advantage

 

Akit keresünk:


Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Humán erőforrás, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior .NET developer

Randstad Hungary Kft.

Nagy múltú, magyarországi rendszerintegrációval...
Budapest


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy