Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

HR Controller

Feladatok:

Key Responsibilities:

  • Examination, operative discussion and evaluation of the subsidiaries’ headcount, personnel expenses and training costs,
  • Regular monitoring and analysis of the headcount, personnel expenses and training costs (forecast and actuals)
  • Coordination of regular data provisions, data analyzes, participation in development of data provisioning and HR controlling system
  • Consultation with subsidiaries prior to and during the process of implementing new HR systems,
  • Participation in the review, analysis and provision of opinion when subsidiaries intend to modify current HR systems and relevant regulations,
  • Preparation of HR/organization related decision-support materials for decision-makers,
  • Supervising, coordinating and supporting the HR activities of the subsidiaries,
  • Professional support for HR Controlling teams of the Bank Group members.

 

Requirements:

  • Bachelor’s/Master’s degree in Economics/Finance/HR Management,
  • At least 3 years of experience at a financial institution or international / multinational organization, preferably on HR or controlling
  • A general understanding of HR systems and their interlinks,
  • Ability to see the big picture, while having attention to details, as well,
  • An excellent mix of a team worker and an individual contributor, Strong written and verbal communicational skills in English and Hungarian,
  • Proficiency in MS Office applications.
  • Strong analytical and problem solving skills,SAP BW and IBM Cognos TM1 experience is an advantage

 

Akit keresünk:


Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Humán erőforrás, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest