Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

HR Business Partner

Feladatok:

 

OTP BANK is looking for an

HR Business Partner

for its Budapest Headquarters


Key Responsibilities:

  • Support elaborate and implement the HR Business Partner model in the company
  • Manage and control of all human resources functions and act as a strategic partner
  • Identify, analyse and anticipate HR Business needs in order to provide practical and budget framed solutions in line with strategic business' options
  • Drive organization design, workforce planning, coordinate staffing (including recruitment process)
  • Work with line managers to set goals for employees, review the performance, provide high quality feedback and link compensation to performance reviews
  • Support managers in budget planning
  • Help management to implement and communicate  action plans to lead change process

Desired Skills and Experience

  • Bachelor’s or Master’s degree in HR management and/or Economics
  • Minimum 3-5 years work experience spent in an HR Business Partner or complex HR generalist role preferably employed by an international or financial organization  
  • Strong communication skills in English and Hungarian
  • Logical and process minded, precise and thorough approach
  • Interpersonal and problem-solving skills
  • Ability to build strong relationships with all steakholders
  • Ability to influence and partner with different levels of the organization to achieve results
  • Ability to motivate and inspire people
  • Excellent conflict handling and problem solving skills
  • Excellent communication & organizing skills
  • Friendly , enthusiastic character
  • Proficient in MS Office applications/ SAP/ HR modules

Deadline for application:  6 July 2014. If you are interested in the position, please send your English and Hungarian CV and motivation letter.

To apply for the position please click on the link below.

 

Akit keresünk:


Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet, Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Humán erőforrás
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr