Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR asszisztens


  • A hirdetés 208 napja lejárt

Az EKOL 1990-ben kezdte meg működését mint logisztikai szolgáltató és jelenleg már 14 országban van jelen irodáival. Az EKOL egyike a vezető integrált logisztikai szolgáltatóknak Európában és Törökországban, több mint 750.000 m²  fedett raktárterülettel Törökországban, Németországban, Olaszországban, Görögországban, Franciaországban, Ukrajnában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Magyarországon, Spanyolországban, Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában és Iránban, több mint 6500 munkatárssal.
Törökországi és európai elosztóközpontjaival, fiatal és környezetbarát flottájával, 5 Ro-Ro hajójával az EKOL szállítmányozási, raktározási, külkereskedelmi és ellátási lánc menedzsment megoldásokat kínál partnereinek.
 Az EKOL kiemelt figyelmet fordít a környezetvédelemre és folyamatosan bővíti intermodális lehetőségeit, aminek köszönhetően számos előnyt realizál nem csak környezetvédelem terén, de pénzügyi, gépjárművezető, és napi operáció szempontból is, miközben fiatal flottája több mint 5000 saját eszközből áll. Az intermodális megoldások által nyújtott környezetvédelmi externáliáknak köszönhetően az EKOL minden hónapban 230,000 fát ment meg.

Az EKOL Logistics Kft. munkatársakat keres

HR asszisztens

munkakörbe

Feladat:

  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
  • Bérelszámoláshoz kapcsolódó adatszolgáltatások, jelentések elkészítése
  • Kapcsolattartás a külső bérszámfejtő céggel, belső „help desk” szolgáltatás a kollégáknak, a szükséges információk továbbítása
  • Munkaügyi adminisztrációs feladatok elvégzése
  • Statisztikák, kimutatások elkészítésében aktív közreműködés
  • Kapcsolattartás a belső szervezeti egységek munkatársaival
  • Toborzás, kiválasztásban való részvétel (főként fizikai területekre),
  • Interjúztatás
  • HR riporting rendszer működtetése
  • Belső és külső képzések megszervezése

Elvárások:

  • Angol tárgyalási nyelvtudás
  • Felsőfokú szakmai irányú végzettség
  • Minimum 3 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Gyakorlott napi felhasználói szintű számítógép ismeret

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú együttműködés
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern, stabil hátterű munkakörnyezet
  • Fiatalos, produktív légkör

Munkavégzés helye: Csepel

Helyek Budapest
Pest
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Humán erőforrás > Hr asszisztens
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
HR asszisztens

Autonet Import Magyarország Kft

Az AUTONET magyarországi leányvállalata munkatá...
Pest, Budapest, Dunakeszi


HR asszisztens

Trenkwalder Kft

Multinacionális autóipari partnercégünk számára...
Nógrád


HR asszisztens

Randstad Hungary Kft.

Csatlakozz a Magyarországon piacvezető Randstad...
Budapest