Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR Assistant

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.11.06.
Jelentkezési határidő: 2016.11.01.
Hirdetés azonosító: 1076488

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: HR Assistant
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Bevezetés: Seeking a dynamic Assistant - Retail HR for our Hungarian business. You will be an experienced Assistant who will ensure excellent administrative support, enabling the managers and team to focus on business development and high-level management issues. You will be an excellent organiser and communicator with a proactive and friendly attitude. You will have the multi-tasking ability and flexibility to work in this ever-changing environment, and will work under pressure to meet tight deadlines.
Feladatok: - Organising meetings, preparing minutes, follow up the key decisions
- Time / diary management
- Organising correspondence and following up on pending matters with limited direction
- Responding to urgent requests
- Preparing ad-hoc reports
- Organising and preparing documents and presentations, preparation of meeting papers
- Co-ordinating and booking travel arrangements
- Assisting with organising events
- Translation of documents, interpretation
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Company buses from Boráros square and Déli railway station which by you can get to Budaörs in 15-25 minutes
- Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - College / University degree
- Self-organized, efficient, responsible, self-motivated
- Advanced English skills (both written and verbal)
- Experience on supportive position to management.
- Pleasant and self-confident team-player
- Strong communication skills, ready to work in a multinational team
- Flexible, stress resistant
- Loyal, reliable, 100% confidentiality
- Ability to work with tight deadlines
- Initiative
Előnyként értékeljük, ha: - Driving licence
Szükséges végzettség: Főiskola, vagy Egyetem
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - Driving licence
Jelentkezés határideje: 2016.10.31.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
CZECH SPEAKING CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...
Budapest


Service Desk Analyst (Fluent German and English) (PE-7327)

JOBSgarden

Our multinational client is a leader in its sec...
Budapest


Recepciós

Hotel Eurostars Budapest Center

  Belvárosi négycsillagos hotel recepciós   mun...
Budapest