Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR Adminisztrátor


  • A hirdetés 1115 napja lejárt
A magyarországi HR szolgáltatási piac vezető cégei közé tartozó Prohumán 2014 eleje óta az egyik legdinamikusabban növekvő európai HR szolgáltató csoport, a lengyelországi székhelyű Work Service csoport tagja. A csoport a magyar piac mellett, Lengyelországban, Oroszországban, Romániában, Csehországban, Szlovákiában, Törökországban és Németországban végez aktív toborzási és kiválasztási tevékenységet. Az alábbi pozícióba keres munkavállalót:

HR Adminisztrátor

Feladatok:
  • Munkaidővel kapcsolatos adatrögzítés,
  • munkavállalói be- és kiléptetések lebonyolítása, valamint a kapcsolódó feladatok ellátása,
  • részvétel a hó végi zárásokban,
  • egyéb adminisztratív és szervezési feladatok ellátása,
  • munkaügyi anyagok kezelése.
Elvárások:
  • Minimum érettségi,
  • magas szintű MS Office ismeretek, erős Excel ismeretek,
  • munkajogi ismeretek és TB ismeretek,
  • pontos, precíz, önálló munkavégzés,
  • jó probléma-megoldó képesség,
Amit kínálunk:
  • Jelentkezéstől a belépésig támogatjuk pályázatát,
  • szakmai fejlődési lehetőség egy professzionális környezetben,
  • stabil céges háttér egy dinamikusan fejlődő közegben,
  • komplex kihívásokkal teli feladatok.
Munkavégzés helye:
  • Tatabánya
Egyéb:
  • Munkaidő: 1 műszak, 8 óra
Kapcsolat:
Személyesen önéletrajzzal a Prohumán Kft. tatabányai irodájában (cím: 2800 Tatabánya, Dózsakert utca 58/a., nyitvatartás: hétfőtől péntekig, 9:00-15:00) vagy az E-mail cím megjelenítése e-mail címen, a tárgyban a pozíció megjelölésével.
Helyek Tatabánya
Kategória Humán erőforrás
Egyéb hasonló állások Önnek
Data Network Designer

Trenkwalder Kft

 On behalf of our world-wide multinational Clie...
Budapest


Betanított munkatárs

Trenkwalder Kft

Szolnoki telephelyű, nemzetközi cég kínál hossz...
Jász-Nagykun-Szolnok


SQA mérnök

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:Előszéria/széria gyártás minősé...
Ajka, Veszprém