Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR adminisztrátor

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.06.23.
Hirdetés azonosító: 1021074
lejárt

 

A Humán Centrum Kft. büszke arra, hogy működésének ideje alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.

Ezúttal nemzetközi partnercégünk budapesti telephelyére keresünk HR adminisztrátort, aki támogatja a HR osztály működését és kapcsolatot tart az alkalmazottak és a vezetőség között.

Feladatok:

  • napi szintű HR adminisztrációs feladatok ellátása: a munkavállalók személyi anyagainak kezelése, kérdéseik megoldása
  • közreműködés az új munkavállalók felvételében, kapcsolattartás a munkaerőkölcsönző partnerkkel
  • az új munkavállalók vállalati integrációjában való részvétel
  • szervezési feladatok ellátása, csapatépítők, workshopok, tréningek szervezése
  • a HR adatbázis naprakészen tartása, a munkavállalók dokumentumainak hiánytalan, naprakész, pontos és jogszabályoknak megfelelő rögzítése
  • hatósági ellenőrzések koordinálása
  • bérszámfejtéshez szükséges adatok biztosítása, ellenőrzése
  • a vállalat HR információs rendszerének kezelése
  • közreműködés az ad-hoc feladatok, stratégiai HR projektek és egyéb feladatok megoldásában

Munkaidő: hétfőtől péntekig 8:00 - 16:30

Elvárások:

  • HR vagy üzleti jellegű területen szerzett diploma
  • 2-5 év korábbi tapasztalat HR adminisztrációs területen
  • HR folyamatok teljes körű ismerete
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • jó problémamegoldó készség
  • szeret nemzetközi, multikulturális környezetben emberekkel dolgozni
  • a bizalmas információkat diszkréten kezeli 
  • pontosság, precizitás
  • kezdeményező készség, kreativitás
  • jó szervezőkészség 
  • folyékony, magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • a Microsoft Office programok (elsősorban Word, Excel és Power Point) felhasználói szintű ismerete, nyitottság új programok megismerésére

Juttatások:

  •  hosszútávú elhelyezkedési lehetőség
  •  átlagbéren felüli jövedelmezés

Jelentkezés:

Jelentkezését angol nyelvű fényképes önéletrajz és motivációs levél feltöltésével (pdf vagy doc formátumban), bruttó bérigény és a lehetséges munkakezdés megjelölésével regisztrációt követően a Link megjelenítése weboldalon teheti meg.

 

 

Kategória
Humán erőforrás
Egyéb hasonló állások Önnek
Quantitative model auditor

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Telefonos behajtási munkatárs

Trenkwalder Kft

Banki szektorban tevékenykedő partnerünk számár...
Budapest


SD Manager

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek!   Autóipari termékek...
Veszprém, Veszprém, Tatabánya, Győr