Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR adminisztrátor (megváltozott munkaképességűeknek)(GN-6419)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2017.11.17.
Hirdetés azonosító: 860825
lejárt

 

HR osztály napi munkájának támogatása
Adatbázis karbantartás
Telefonon és e-mailben egyeztetés ügyfelekkel és kollegákkal
Táblázatok, kimutatások készítése
Pénzügyi tervek előkészítése
 
Elvárás:
Megváltozott munkaképesség
Aktív nappali/levelező tagozatos, szakirányú felsőfokú tanulmányok vagy maximum két éves tapasztalat ezen a területen
Legalább középfokú angol nyelvtudás
Felhasználói szintű Office ismeretek, kiemelten gyakorlott Excel tudás
Rugalmasság, terhelhetőség
Csapatszellem
Papír alapon munkavégzés és telefonálás is része a feladatoknak
 
Előny:
Pénzügyi/HR területen szerzett tapasztalat
 
Amit nyújtunk:
Megbízónk egy aktuális projektjére, határozott időre keresi most az új kollegát, és megfelelés esetén hosszú távon kívánja alkalmazni.

 

Kategória
Humán erőforrás
Munkavégzés helye
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Éjszakai munkavégzés - Ügyfélkapcsolati referens angol nyelvtudással

Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünkhöz keresünk új kihív...
Budapest


Előkezelő

Trenkwalder Kft

Veszprém megyei gépgyártó partnercégünk számára...
Veszprém, Veszprém


Mintavételező

Trenkwalder Kft

A Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. cson...
Csongrád, Csongrád