Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR adminisztrátor (megváltozott munkaképességűeknek)(GN-6419)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2016.12.24.
Hirdetés azonosító: 860825
lejárt

 

HR osztály napi munkájának támogatása
Adatbázis karbantartás
Telefonon és e-mailben egyeztetés ügyfelekkel és kollegákkal
Táblázatok, kimutatások készítése
Pénzügyi tervek előkészítése
 
Elvárás:
Megváltozott munkaképesség
Aktív nappali/levelező tagozatos, szakirányú felsőfokú tanulmányok vagy maximum két éves tapasztalat ezen a területen
Legalább középfokú angol nyelvtudás
Felhasználói szintű Office ismeretek, kiemelten gyakorlott Excel tudás
Rugalmasság, terhelhetőség
Csapatszellem
Papír alapon munkavégzés és telefonálás is része a feladatoknak
 
Előny:
Pénzügyi/HR területen szerzett tapasztalat
 
Amit nyújtunk:
Megbízónk egy aktuális projektjére, határozott időre keresi most az új kollegát, és megfelelés esetén hosszú távon kívánja alkalmazni.

Jelentkezés

 

Kategória
Humán erőforrás
Munkavégzés helye
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
HR Administrator, Customer Service Representative (Fluent German)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


HR Administrator (Fluent French)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...
Budapest


MUNKAÜGYI MUNKATÁRS

Get Work Trend Kft

MUNKAÜGYI MUNKATÁRS MEGBÍZÓNK: Egy közel 165 é...
Budapest, XIV. kerület, Magyarország, Budape...