Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

HR adminisztrációs munkatárs

Feladatok:

Feladatok

-          Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos feladatok ellátása

-          Munkaügyi állományok karbantartása, személyzeti anyagok naprakész vezetése

-          Személyügyi, munkaügyi levelezés, irattározás

 

Követelmények

-          Min. középfokú végzettség és munkaügyi szakképesítés

-          HR folyamatok ismerete

-          Önálló munkavégzés

-          Kiváló kommunikációs készség

-          Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására

-          Jó problémamegoldó képesség

-          Határozott idő vállalása

 

Előnyt jelent:

-          Angol nyelv alapfokú ismerete

Akit keresünk:


Kategória Humán erőforrás, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Műszaki vezető

Trenkwalder Kft

Műszaki vezető kollégát keresünk magyar tulajdo...
Budapest


Trader

Trenkwalder Kft

Villamosenergia kereskedő munkakörbe keresünk ú...
Budapest


Cash Collection Manager

Trenkwalder Kft

Our SSC partner is looking for new colleague fo...
Budapest