Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

HR adminisztrációs munkatárs

Feladatok:

Feladatok

-          Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos feladatok ellátása

-          Munkaügyi állományok karbantartása, személyzeti anyagok naprakész vezetése

-          Személyügyi, munkaügyi levelezés, irattározás

 

Követelmények

-          Min. középfokú végzettség és munkaügyi szakképesítés

-          HR folyamatok ismerete

-          Önálló munkavégzés

-          Kiváló kommunikációs készség

-          Nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására

-          Jó problémamegoldó képesség

-          Határozott idő vállalása

 

Előnyt jelent:

-          Angol nyelv alapfokú ismerete

Akit keresünk:


Kategória Humán erőforrás, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség OKJ képesítés
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior .NET developer

Randstad Hungary Kft.

Nagy múltú, magyarországi rendszerintegrációval...
Budapest


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy


Bolti árutöltő / pénztáros

Mind-Diák Szövetkezet

Ezúttal siófoki élelmiszerboltban kínálunk ruga...
Somogy