Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR administration és manager assistant


  • A hirdetés 848 napja lejárt


HR administration és manager assistant

 

Budapesti irodánkba keresünk agilis, a munkáját önállóan, proaktívan és hatékonyan végző munkatársat.

Elvárásaink szerint az ideális jelölt szeretne jó környezetben csapatjátékosként dolgozni, fontos számára a hatékony munkavégzés, gyorsan képes reagálni a feladatokra, váratlan helyzetekben kreatívan feltalálja magát, a probléma megoldására törekszik, a cég ügyeit a sajátjaként kezeli és nem okoz nehézséget számára a pörgős munkarend.

Főbb feladatok:

  • a munkáltató cégcsoportjába tartozó cégek dolgozói adatbázisának naprakészen tartása, folyamatos frissítése
  • HR-t érintő kérdések megválaszolása telefonon és/vagy e-mailen
  • a belépő munkavállalók munkakezdéséhez szükséges anyagok előkészítése a menedzser instrukciói alapján
  • a szerződések és szerződés módosítások összeállítása, aláírásának ügyintézése, a folyamat felügyelete, nyomonkövetése.
  • a kilépő munkavállalók szerződésének lezárása, a szükséges dokumentációk és elszámolások összeállítása
  • a havi juttatások és elszámolások kalkulációja, a juttatások teljesítésének felügyelete és nyomonkövetése
  • külföldi munkavállalók részére vízum, munkavállalási engedély, biztosítás ügyintézése
  • a cég jogi adminisztrativ feladatainak és folyamatainak az ügyintézése
  • ügyfél- és szállitói szerződések aláiratásának ügyintézése, adatbázis naprakészen tartása
  • egyéb a cég pénzügyi és üzleti működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Kiváló, aktív angolnyelv ismeret (bármelyik gyakran használt második aktív nyelv ismerete előny)
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-2 év adminisztatív, lehetőleg HR területen szerzett munkatapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség, hatékony kommunikáció a munkavállalókkal, kollégákkal
  • Problémagloldó személyiség
  • Hatékony időbeosztásra, prioritások felállítására való képesség

Ajánlatunk

  • stabil hátterű, folyamatosan bővülő, nemzetközi környezetben működő cégcsoport
  • Versenyképes jövedelem
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség
Helyek Budapest
Pest
Kategória Humán erőforrás
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest