Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

HR administration és manager assistant


  • A hirdetés 789 napja lejárt


HR administration és manager assistant

 

Budapesti irodánkba keresünk agilis, a munkáját önállóan, proaktívan és hatékonyan végző munkatársat.

Elvárásaink szerint az ideális jelölt szeretne jó környezetben csapatjátékosként dolgozni, fontos számára a hatékony munkavégzés, gyorsan képes reagálni a feladatokra, váratlan helyzetekben kreatívan feltalálja magát, a probléma megoldására törekszik, a cég ügyeit a sajátjaként kezeli és nem okoz nehézséget számára a pörgős munkarend.

Főbb feladatok:

  • a munkáltató cégcsoportjába tartozó cégek dolgozói adatbázisának naprakészen tartása, folyamatos frissítése
  • HR-t érintő kérdések megválaszolása telefonon és/vagy e-mailen
  • a belépő munkavállalók munkakezdéséhez szükséges anyagok előkészítése a menedzser instrukciói alapján
  • a szerződések és szerződés módosítások összeállítása, aláírásának ügyintézése, a folyamat felügyelete, nyomonkövetése.
  • a kilépő munkavállalók szerződésének lezárása, a szükséges dokumentációk és elszámolások összeállítása
  • a havi juttatások és elszámolások kalkulációja, a juttatások teljesítésének felügyelete és nyomonkövetése
  • külföldi munkavállalók részére vízum, munkavállalási engedély, biztosítás ügyintézése
  • a cég jogi adminisztrativ feladatainak és folyamatainak az ügyintézése
  • ügyfél- és szállitói szerződések aláiratásának ügyintézése, adatbázis naprakészen tartása
  • egyéb a cég pénzügyi és üzleti működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Kiváló, aktív angolnyelv ismeret (bármelyik gyakran használt második aktív nyelv ismerete előny)
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-2 év adminisztatív, lehetőleg HR területen szerzett munkatapasztalat
  • Kiváló kommunikációs készség, hatékony kommunikáció a munkavállalókkal, kollégákkal
  • Problémagloldó személyiség
  • Hatékony időbeosztásra, prioritások felállítására való képesség

Ajánlatunk

  • stabil hátterű, folyamatosan bővülő, nemzetközi környezetben működő cégcsoport
  • Versenyképes jövedelem
  • Fejlődési és előrelépési lehetőség
Helyek Budapest
Pest
Kategória Humán erőforrás
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Projekt Toborzó

Trenkwalder Kft

Érdekel a toborzás-kiválasztás világa? Szívesen...
Heves, Heves, Magyarország


Adatrögzítő, állománykezelő

Trenkwalder Kft

XIII. kerületi partnercégünk számára munkatársa...
Budapest


Recruitment Administrator (Referenciaszám: PJ4305)

Pannonjob Kft.

Budapesti XI. kerületi multinacionális partnerü...
Pest, Budapest