Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head of Team (Telekom IT - Workplace Services) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.02.24.
Hirdetés azonosító: 1077664
lejárt
YOUR TASK
  • Min. 20 fős német nyelven támogató Service Desk csoport napi munkájának irányítása
  • Service Desk Agentek (SDA) kiválasztása, betanítása, motiválása, kiértékelése bónuszmodell üzemeltetése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Teljesítményértékelés
  • Új projektek előkészítése, bevezetése, részvétel a tranzícióban
  • Műszakbeosztás elkészítése
  • A HelpDesk csoport működésével kapcsolatos statisztikák, eseti kimutatások készítése ad hoc riportok készítése, SLA-k felügyelete, tartása
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső ügyfelekkel (felhasználókkal, GDU megbízókkal), és belső munkatársakkal reklamációk kezelése
YOUR PROFIL
  • legalább 3 éves Service Desk tapasztalat vagy csoportvezetői és/vagy helyettesi beosztásban szerzett tapasztalat
  • szakirányú végzettség, diploma
  • informatika területén szerzett végzettség előny
  • felsőfokú német nyelvtudás
  • angol nyelvtudás előny
  • Windows, Windows NT kliens, Word, Excel, PowerPoint, programok felhasználói szintű ismerete
  • Ticketing Toolok ismerete
  • Best Guide ismerete
  • ACD telefónia ismerete
  • hálózati ismeretek

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Head of Team - Telekom IT TSI (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Ensures the well-being of the team consisting o...
Budapest


Head of Deutsche Telekom Service Desk (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Leads and improves the operational activity of ...
Budapest


Head of IT Project Management

RecruIT Kft.

FeladatokManage project related client relation...
Budapest