Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head of Team (Telekom IT - Workplace Services) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.04.27.
Hirdetés azonosító: 1077664
lejárt
YOUR TASK
  • Min. 20 fős német nyelven támogató Service Desk csoport napi munkájának irányítása
  • Service Desk Agentek (SDA) kiválasztása, betanítása, motiválása, kiértékelése bónuszmodell üzemeltetése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Teljesítményértékelés
  • Új projektek előkészítése, bevezetése, részvétel a tranzícióban
  • Műszakbeosztás elkészítése
  • A HelpDesk csoport működésével kapcsolatos statisztikák, eseti kimutatások készítése ad hoc riportok készítése, SLA-k felügyelete, tartása
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső ügyfelekkel (felhasználókkal, GDU megbízókkal), és belső munkatársakkal reklamációk kezelése
YOUR PROFIL
  • legalább 3 éves Service Desk tapasztalat vagy csoportvezetői és/vagy helyettesi beosztásban szerzett tapasztalat
  • szakirányú végzettség, diploma
  • informatika területén szerzett végzettség előny
  • felsőfokú német nyelvtudás
  • angol nyelvtudás előny
  • Windows, Windows NT kliens, Word, Excel, PowerPoint, programok felhasználói szintű ismerete
  • Ticketing Toolok ismerete
  • Best Guide ismerete
  • ACD telefónia ismerete
  • hálózati ismeretek

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Head of Team - Telekom IT TSI (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Ensures the well-being of the team consisting o...
Budapest


Head of Deutsche Telekom Service Desk (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Leads and improves the operational activity of ...
Budapest


Head of Team - AppAgile

IT Services Hungary Kft.

AppAgile is a Platform as a Service product of ...
Budapest