Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head of Team (Telekom IT - Workplace Services) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.11.09.
Hirdetés azonosító: 1077664
lejárt
YOUR TASK
  • Min. 20 fős német nyelven támogató Service Desk csoport napi munkájának irányítása
  • Service Desk Agentek (SDA) kiválasztása, betanítása, motiválása, kiértékelése bónuszmodell üzemeltetése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Teljesítményértékelés
  • Új projektek előkészítése, bevezetése, részvétel a tranzícióban
  • Műszakbeosztás elkészítése
  • A HelpDesk csoport működésével kapcsolatos statisztikák, eseti kimutatások készítése ad hoc riportok készítése, SLA-k felügyelete, tartása
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső ügyfelekkel (felhasználókkal, GDU megbízókkal), és belső munkatársakkal reklamációk kezelése
YOUR PROFIL
  • legalább 3 éves Service Desk tapasztalat vagy csoportvezetői és/vagy helyettesi beosztásban szerzett tapasztalat
  • szakirányú végzettség, diploma
  • informatika területén szerzett végzettség előny
  • felsőfokú német nyelvtudás
  • angol nyelvtudás előny
  • Windows, Windows NT kliens, Word, Excel, PowerPoint, programok felhasználói szintű ismerete
  • Ticketing Toolok ismerete
  • Best Guide ismerete
  • ACD telefónia ismerete
  • hálózati ismeretek

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
IT Business Analyst

Sanmina - SCI Magyarország Kft.

One of the world’s premier Electronics Contract...
Budapest


Rendszer adminisztrátor munkatárs

AEGON Magyarország Befektetési Alapkezelõ Zrt.

Az AEGON Magyarország Befektetési Alapkezelő Zr...
Budapest


Ügyviteli Folyamatszervező

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. ...
Budapest