www.cvonline.hu
Head of Team (Telekom IT - Workplace Services) (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.09.19.
Hirdetés azonosító: 1077664

IT SERVICES FEJLÉC
FELADAT
  • Min. 20 fős német nyelven támogató Service Desk csoport napi munkájának irányítása
  • Service Desk Agentek (SDA) kiválasztása, betanítása, motiválása, kiértékelése bónuszmodell üzemeltetése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása,
  • Teljesítményértékelés
  • Új projektek előkészítése, bevezetése, részvétel a tranzícióban
  • Műszakbeosztás elkészítése
  • A HelpDesk csoport működésével kapcsolatos statisztikák, eseti kimutatások készítése ad hoc riportok készítése, SLA-k felügyelete, tartása
  • Folyamatos kapcsolattartás a külső ügyfelekkel (felhasználókkal, GDU megbízókkal), és belső munkatársakkal reklamációk kezelése
PROFIL
  • legalább 3 éves Service Desk tapasztalat vagy csoportvezetői és/vagy helyettesi beosztásban szerzett tapasztalat
  • szakirányú végzettség, diploma
  • informatika területén szerzett végzettség előny
  • felsőfokú német nyelvtudás
  • angol nyelvtudás előny
  • Windows, Windows NT kliens, Word, Excel, PowerPoint, programok felhasználói szintű ismerete
  • Ticketing Toolok ismerete
  • Best Guide ismerete
  • ACD telefónia ismerete
  • hálózati ismeretek

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Trainee - Business Operation (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Tasks:   preparing and editing meeting minute...
Budapest


SharePoint fejlesztő (Service Management)

IT Services Hungary Kft.

Javascript alapú SharePoint fejlesztésekben v...
Budapest


Enterprise Architect (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

The Enterprise Architect defines the enterpri...
Budapest