www.cvonline.hu
Head of Service Delivery Unit (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.02.
Hirdetés azonosító: 1097975

YOUR TASK
  • Adott szakterület részére meghatározott üzleti stratégiai célok megvalósulásának biztosítása a végrehajtás módszertanának kidolgozásával és a szakterületen belüli kisebb szervezeti egységek munkájának koordinálásával, helyi felsővezető irányításával
  • Csoportvezetőkön keresztül irányítja területét és biztosítja az elvárt szolgáltatási szintek elérését vagy túlszárnyalását optimális költséghatékonyság mellett
  • Biztosítja, hogy valamennyi kapcsolattartás – a beérkező telefonhívások, e-mailek, faxok, reklamációk, érdeklődések – kezelése késedelem nélkül, a szerződéses feltételek mentén és hatékonyan történjék
  • Felel a szervezeti egység pénzügyi eredményességéért a költségek csökkentésével, a hatékonyság és az eredményesség növelésével.
  • Részt vesz az éves tervezésben. A szervezeti egység költségvetését megtervezi/ pénzügyi terveit elkészíti, a jóváhagyott költségvetéssel gazdálkodik, az eltéréseket indokolja és rendszeres előrejelzéseket készít a felhasználásról.
  • Biztosítja szervezeti egységében a külső és belső ügyfelek elégedettségét, az ügyfélmegtartást az üzletág szolgáltatásainak folyamatos figyelemmel kísérésével és az elvárt szolgáltatási szintek elérésével
  • A csoportvezetőkkel egyezteti a teljesítmény-elvárásokat és segítséget nyújt abban, hogy a céljaikat és felelősségüket megértsék; rendszeresen áttekinti velük a teljesítményüket; javaslatot tesz teljesítménycélok kitűzésére a beosztott munkatársak számára.
  • Segíti a csoportvezetők személyes fejlődését: kijelöli a fejlesztést igénylő területeket; coaching-ot nyújt a vezetői készségek fejlesztésére; támogatja a fejlesztési tervek végrehajtását; meghatározza a csapatok fejlesztési prioritásait, képzési szükségleteit és a javasolt eszközöket.
  • Definiálja a szerződésben rögzített és adhoc jellegű ügyfélriportokat. Kialakítja és működteti a Service Desk Vezető által kért, a jelentésekhez és elemzésekhez szükséges teljesítmény- és statisztikai mutatókat.
  • Aktív szerepet vállal az iSD ágazati céljainak eléréséhez szükséges programok és tevékenységek kialakításában, végrehajtásában
YOUR PROFIL
  • Felsőfokú végzettség
  • Felsőfokú angol nyelvtudás
  • Középszintű német nyelvtudás
  • Minimum 4-7 éves, lehetőleg multinacionális környezetben szerzett vezetői tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (német előny)
  • Nagyobb egység igazgatásában szerzett tapasztalat
  • Heterogenitás (különböző funkciók integrációja és különböző célok összehangolása, értékelés, prioritások meghatározása, döntéshozatal, konfliktuskezelés, erőforrások optimalizálása)
  • Service Desk és/vagy operációs vezetési tapasztalat SSC szektorban szerzett tapasztalat
  • Service Desk specifikus vezetői alapelvek, know-how és eljárások ismerete
  • Strukturált és világos gondolkodás
  • Befogadó/nyitott és a folyamatos fejlődést kereső személyiség
  • Rugalmas, a változásokat kezdeményező személyiség
  • Ügyfélorientált szemlélet
  • Megoldás orientált-, döntésképes, vezetői attitűd
  • Terhelhetőség

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Grafikus / webdesigner

Cégnév elrejtése

Grafikus / webdesigner Ha felvillanyozz a krea...
Debrecen


C Software Developer

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) ...
Magyarország


C#-Fejlesztő

HSA Kft.

Partnercégünk számára munkatársat keresünk az a...
Budapest