Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head of Service Delivery Unit (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.22.
Hirdetés azonosító: 1097975
lejárt
YOUR TASK
  • Adott szakterület részére meghatározott üzleti stratégiai célok megvalósulásának biztosítása a végrehajtás módszertanának kidolgozásával és a szakterületen belüli kisebb szervezeti egységek munkájának koordinálásával, helyi felsővezető irányításával
  • Csoportvezetőkön keresztül irányítja területét és biztosítja az elvárt szolgáltatási szintek elérését vagy túlszárnyalását optimális költséghatékonyság mellett
  • Biztosítja, hogy valamennyi kapcsolattartás – a beérkező telefonhívások, e-mailek, faxok, reklamációk, érdeklődések – kezelése késedelem nélkül, a szerződéses feltételek mentén és hatékonyan történjék
  • Felel a szervezeti egység pénzügyi eredményességéért a költségek csökkentésével, a hatékonyság és az eredményesség növelésével.
  • Részt vesz az éves tervezésben. A szervezeti egység költségvetését megtervezi/ pénzügyi terveit elkészíti, a jóváhagyott költségvetéssel gazdálkodik, az eltéréseket indokolja és rendszeres előrejelzéseket készít a felhasználásról.
  • Biztosítja szervezeti egységében a külső és belső ügyfelek elégedettségét, az ügyfélmegtartást az üzletág szolgáltatásainak folyamatos figyelemmel kísérésével és az elvárt szolgáltatási szintek elérésével
  • A csoportvezetőkkel egyezteti a teljesítmény-elvárásokat és segítséget nyújt abban, hogy a céljaikat és felelősségüket megértsék; rendszeresen áttekinti velük a teljesítményüket; javaslatot tesz teljesítménycélok kitűzésére a beosztott munkatársak számára.
  • Segíti a csoportvezetők személyes fejlődését: kijelöli a fejlesztést igénylő területeket; coaching-ot nyújt a vezetői készségek fejlesztésére; támogatja a fejlesztési tervek végrehajtását; meghatározza a csapatok fejlesztési prioritásait, képzési szükségleteit és a javasolt eszközöket.
  • Definiálja a szerződésben rögzített és adhoc jellegű ügyfélriportokat. Kialakítja és működteti a Service Desk Vezető által kért, a jelentésekhez és elemzésekhez szükséges teljesítmény- és statisztikai mutatókat.
  • Aktív szerepet vállal az iSD ágazati céljainak eléréséhez szükséges programok és tevékenységek kialakításában, végrehajtásában
YOUR PROFIL
  • Felsőfokú végzettség
  • Felsőfokú angol nyelvtudás
  • Középszintű német nyelvtudás
  • Minimum 4-7 éves, lehetőleg multinacionális környezetben szerzett vezetői tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás (német előny)
  • Nagyobb egység igazgatásában szerzett tapasztalat
  • Heterogenitás (különböző funkciók integrációja és különböző célok összehangolása, értékelés, prioritások meghatározása, döntéshozatal, konfliktuskezelés, erőforrások optimalizálása)
  • Service Desk és/vagy operációs vezetési tapasztalat SSC szektorban szerzett tapasztalat
  • Service Desk specifikus vezetői alapelvek, know-how és eljárások ismerete
  • Strukturált és világos gondolkodás
  • Befogadó/nyitott és a folyamatos fejlődést kereső személyiség
  • Rugalmas, a változásokat kezdeményező személyiség
  • Ügyfélorientált szemlélet
  • Megoldás orientált-, döntésképes, vezetői attitűd
  • Terhelhetőség

Application - IT Services Career Site
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
Head of Service Delivery Unit

IT Services Hungary Kft.

Leading a service delivery unit of multiple tea...
Budapest


Head of Team (Service Management) (Debrecen)

IT Services Hungary Kft.

Management of all operational topics related to...
Debrecen


Head of Marketing

eMAG

WHO ARE WE? eMAG as part of Naspers group is on...
VII. kerület, Budapest, Pest