Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Head Of Service Delivery Unit (Debrecen) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.24.
Hirdetés azonosító: 1078250
lejárt
FELADAT
  • Adott szakterület részére meghatározott üzleti stratégiai célok megvalósulásának biztosítása a végrehajtás módszertanának kidolgozásával és a szakterületen belüli kisebb szervezeti egységek munkájának koordinálásával, helyi felsővezető irányításával.
  • Csoportvezetőkön keresztül irányítja területét és biztosítja az elvárt szolgáltatási szintek elérését vagy túlszárnyalását optimális költséghatékonyság mellett.
  • Biztosítja, hogy valamennyi kapcsolattartás – a beérkező telefonhívások, e-mailek, faxok, reklamációk, érdeklődések – kezelése késedelem nélkül, a szerződéses feltételek mentén és hatékonyan történjék.
  • Felel a szervezeti egység pénzügyi eredményességéért a költségek csökkentésével, a hatékonyság és az eredményesség növelésével.
  • Részt vesz az éves tervezésben. A szervezeti egység költségvetését megtervezi/ pénzügyi terveit elkészíti, a jóváhagyott költségvetéssel gazdálkodik, az eltéréseket indokolja és rendszeres előrejelzéseket készít a felhasználásról.
  • Biztosítja szervezeti egységében a külső és belső ügyfelek elégedettségét, az ügyfélmegtartást az üzletág szolgáltatásainak folyamatos figyelemmel kísérésével és az elvárt szolgáltatási szintek elérésével.
  • A csoportvezetőkkel egyezteti a teljesítmény-elvárásokat és segítséget nyújt abban, hogy a céljaikat és felelősségüket megértsék; rendszeresen áttekinti velük a teljesítményüket; javaslatot tesz teljesítménycélok kitűzésére a beosztott munkatársak számára.
  • Segíti a csoportvezetők személyes fejlődését: kijelöli a fejlesztést igénylő területeket; coaching-ot nyújt a vezetői készségek fejlesztésére; támogatja a fejlesztési tervek végrehajtását; meghatározza a csapatok fejlesztési prioritásait, képzési szükségleteit és a javasolt eszközöket.
  • Definiálja a szerződésben rögzített és adhoc jellegű ügyfélriportokat. Kialakítja és működteti a Service Desk Vezető által kért, a jelentésekhez és elemzésekhez szükséges teljesítmény- és statisztikai mutatókat.
  • Aktív szerepet vállal az iSD ágazati céljainak eléréséhez szükséges programok és tevékenységek kialakításában, végrehajtásában.
PROFIL
  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 4-7 éves, lehetőleg multinacionális környezetben szerzett vezetői tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol ÉS/vagy német nyelvtudás
  • Nagyobb egység igazgatásában szerzett tapasztalat
  • Heterogenitás (különböző funkciók integrációja és különböző célok összehangolása, értékelés, prioritások meghatározása, döntéshozatal, konfliktuskezelés, erőforrások optimalizálása)
  • Service Desk és/vagy operációs vezetési tapasztalat SSC szektorban szerzett tapasztalat, Service Desk specifikus vezetői alapelvek, know-how és eljárások ismerete
  • Struktúrált és világos gondolkodásmód, befogadó/nyitott és a folyamatos fejlődést kereső személyiség
  • Rugalmas, a változásokat kezdeményező személy
  • Ügyfélorientált szemlélet, megoldásorientált, döntésképes, vezetői attitűd
  • Outlook, Office csomag ismerete
  • Jogosítvány szükséges

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Debrecen
Egyéb hasonló állások Önnek
.NET szoftverfejlesztő (Debrecen) (INTS/11/22)

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Debreceni partnercégünk számára keresünk .NET s...
Hajdú-Bihar


Web rendszer adminisztrátor (Debrecen)(INTS/11/42)

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Debreceni multinacionális partnercégünk részére...
Debrecen


Német nyelvű IT Helpdesk munkatárs (Debrecen)(INTS/9/105)

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Debreceni multinacionális partnercégünk részére...
Debrecen