Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
German Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.21.
Hirdetés azonosító: 1003320
lejárt
FELADAT
  • Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
  • Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
  • Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
  • Az incidens management megbeszélések hatékony vezetése
  • A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
  • Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
  • Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
PROFIL
  • Felsőfokú IT végzettség és legalább 3 év releváns tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • Alapos informatikai ismeretek
  • ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
  • Hajlandóság telefonos készenlét vállalására
  • Hálózati architektúrák ismerete, CCNA vizsga előny

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
English Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Full support of the client’s information system...
Budapest


English Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

 Full support of the client’s information syste...
Budapest


Incident Manager (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Leads major incidents, acts as the coordinator ...
Pécs