Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
German Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Pécs) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.01.14.
Hirdetés azonosító: 1003320
lejárt
FELADAT
  • Az ügyfél informatikájának teljes körű felügyelete, szükség esetén változtatása, javítása és leállás, szakadás esetén annak lehető leggyorsabb helyreállítása a megfelelő csoportok, illetékesek bevonásával
  • Major Incident-ek irányítása, az ügyfél oldali management és megoldó csoportok koordinálása
  • Felelősség az ügyfél által megszabott helyreállási határidők betartásáért
  • Az incidens management megbeszélések hatékony vezetése
  • A kiosztott intézkedések, felelősségi körök és azok dokumentációinak felügyelete, illetve frissen tartásuk a Service Centerben
  • Részvétel az incidenseket megoldó csoportok értékelő megbeszélésein, az esetleges hiányosságok feltárása
  • Hatáselemzések készítése együttműködve a szolgáltató csoportokkal
PROFIL
  • Felsőfokú IT végzettség és legalább 3 év releváns tapasztalat
  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • Alapos informatikai ismeretek
  • ITIL folyamatok ismerete, gyakorlati tapasztalat
  • Hajlandóság telefonos készenlét vállalására
  • Hálózati architektúrák ismerete, CCNA vizsga előny

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Pécs
Egyéb hasonló állások Önnek
Identity and Access Management Administrator (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Beim Kunde existiert ein User-Access-Manageme...
Pécs


PHP-Entwickler (Pécs)

IT Services Hungary Kft.

Teilnahme in IT Projekte einer deutschen Inve...
Pécs


JAVA ARCHITECT CSOPORTVEZETŐ

IMPC Personnel Hungária Kft.

...
Magyarország