Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Gazdasági vezető


  • A hirdetés 552 napja lejárt

 

1997.-ben alakult sikeresen működő, több országos elismertségű díjat nyert, fejlődésorientált, fenntartható működést szem előtt tartó családi-munkatársi vállalkozás, mely az Új Ház Építőanyag Nagykereskedelem Rt. tag, és melynek tevékenysége kiterjed az építőanyag kereskedelemre és építőipari kivitelezésre új munkatársat keres

 Gazdasági vezető

pozícióba.

 

A munkakör célja:

A munkáltató által végzett tevékenységek gazdasági irányítása, a cég pénzügyi-, számviteli, kontrolling területeinek koordinálása, gazdasági területéhez kapcsolódó folyamatai működtetésének biztosítása, ellenőrzése.

 

Feladatok:

  • A vállalat gazdasági (pénzügyi, számviteli, kontrolling) területének ügyviteli és gazdasági adminisztrációs tevékenységének felügyelete, irányítása.
  • Heti-, havi-, negyedéves beszámolók, elemzések készítése.
  • A Társaság szerződéseinek gazdasági szempontú felülvizsgálata, véleményezése, karbantartása. Az abban foglaltak betartása, ellenőrzése.
  • A kontrolling rendszer folyamatos fejlesztése, felülvizsgálata.
  • Az informatikai rendszer folyamatos fejlesztése, és a lehetőségek kihasználása.
  • Részvétel a vállalati stratégia kialakításában, az éves üzleti tervezésben, felülvizsgálatban, valamint a folyamatos nyomon követésben.
  • Ø Kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, az adóhatósággal, valamint a partnerek gazdasági vezetőivel.
  • Pénzügyi stabilitás megőrzése, gazdaságos –takarékos, innovatív működtetés- beruházások finanszírozásának folyamatos megoldása.

    Szakmai elvárások:

  • Szakirányú felsőfokú (egyetemi/főiskolai) végzettség
  • Mérlegképes könyvelői végzettség.
  • Kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Minimum 5 éves, gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Minimum 3 éves gazdasági vezetői (legalább 5-10 fős csapat irányításában szerzett) gyakorlat.

Előnyt jelent:

  • Integrált vállalatirányítási rendszer ismerete.
  • Kontrolling rendszer kiépítésében szerzett tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás.
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Személyes kompetenciák/tulajdonságok:

  • Lojalitás, tulajdonosi szemléletmód.
  • Kimagasló felelősségtudat, megbízhatóság, precizitás, gyors, hatékony munkavégzés.
  • Rendszerszemlélet.
  • Pozitív-, eredményorientált attitűd.
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség, kimagasló flexibilitás.
  • Határozottság, kiemelkedő vezetői készségek, kipróbált döntési, motivációs és irányítási képességek.
  • Kiváló pro-aktivitás és önálló munkavégzési képesség.
  • Folyamatos igény a fejlődésre.
  • Kiváló kapcsolattartás a kollégákkal.
  • Az elért eredményekkel és értékekkel való azonosulás, és azok továbbvitele.

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
  • Folyamatos szakmai kihívás, fejlődési lehetőség.
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség.
  • Dinamikusan fejlődő pozitív, ember és családbarát, elfogadó vállalati környezet.
  • Részvétel egy fiatal, és tapasztaltabb elkötelezett csapat munkájában.

Munkavégzés helye: Szekszárd

 Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét fizetési igényének megjelölésével és referenciák megadásával az alábbi e-mail címre kérjük megküldeni.

 

Helyek Tolna
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
ÜZLETKÖTŐ - munkavédelmi termékek

PBS International Kft.

Ország:   Magyarország (+36...
Magyarország


KINTLÉVŐSÉG KEZELŐ

IMPC Personnel Hungária Kft.

Fejér megyei neves műanyag fröccsöntéssel f...
Magyarország


P2P Specialist (fluent German)

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) ...
Magyarország