Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Gazdasági vezető


  • A hirdetés 618 napja lejárt

 

1997.-ben alakult sikeresen működő, több országos elismertségű díjat nyert, fejlődésorientált, fenntartható működést szem előtt tartó családi-munkatársi vállalkozás, mely az Új Ház Építőanyag Nagykereskedelem Rt. tag, és melynek tevékenysége kiterjed az építőanyag kereskedelemre és építőipari kivitelezésre új munkatársat keres

 Gazdasági vezető

pozícióba.

 

A munkakör célja:

A munkáltató által végzett tevékenységek gazdasági irányítása, a cég pénzügyi-, számviteli, kontrolling területeinek koordinálása, gazdasági területéhez kapcsolódó folyamatai működtetésének biztosítása, ellenőrzése.

 

Feladatok:

  • A vállalat gazdasági (pénzügyi, számviteli, kontrolling) területének ügyviteli és gazdasági adminisztrációs tevékenységének felügyelete, irányítása.
  • Heti-, havi-, negyedéves beszámolók, elemzések készítése.
  • A Társaság szerződéseinek gazdasági szempontú felülvizsgálata, véleményezése, karbantartása. Az abban foglaltak betartása, ellenőrzése.
  • A kontrolling rendszer folyamatos fejlesztése, felülvizsgálata.
  • Az informatikai rendszer folyamatos fejlesztése, és a lehetőségek kihasználása.
  • Részvétel a vállalati stratégia kialakításában, az éves üzleti tervezésben, felülvizsgálatban, valamint a folyamatos nyomon követésben.
  • Ø Kapcsolattartás a könyvvizsgálóval, az adóhatósággal, valamint a partnerek gazdasági vezetőivel.
  • Pénzügyi stabilitás megőrzése, gazdaságos –takarékos, innovatív működtetés- beruházások finanszírozásának folyamatos megoldása.

    Szakmai elvárások:

  • Szakirányú felsőfokú (egyetemi/főiskolai) végzettség
  • Mérlegképes könyvelői végzettség.
  • Kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Minimum 5 éves, gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Minimum 3 éves gazdasági vezetői (legalább 5-10 fős csapat irányításában szerzett) gyakorlat.

Előnyt jelent:

  • Integrált vállalatirányítási rendszer ismerete.
  • Kontrolling rendszer kiépítésében szerzett tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás.
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Személyes kompetenciák/tulajdonságok:

  • Lojalitás, tulajdonosi szemléletmód.
  • Kimagasló felelősségtudat, megbízhatóság, precizitás, gyors, hatékony munkavégzés.
  • Rendszerszemlélet.
  • Pozitív-, eredményorientált attitűd.
  • Terhelhetőség, stressz tűrő képesség, kimagasló flexibilitás.
  • Határozottság, kiemelkedő vezetői készségek, kipróbált döntési, motivációs és irányítási képességek.
  • Kiváló pro-aktivitás és önálló munkavégzési képesség.
  • Folyamatos igény a fejlődésre.
  • Kiváló kapcsolattartás a kollégákkal.
  • Az elért eredményekkel és értékekkel való azonosulás, és azok továbbvitele.

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag.
  • Folyamatos szakmai kihívás, fejlődési lehetőség.
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség.
  • Dinamikusan fejlődő pozitív, ember és családbarát, elfogadó vállalati környezet.
  • Részvétel egy fiatal, és tapasztaltabb elkötelezett csapat munkájában.

Munkavégzés helye: Szekszárd

 Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetés felkeltette érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát, valamint motivációs levelét fizetési igényének megjelölésével és referenciák megadásával az alábbi e-mail címre kérjük megküldeni.

 

Helyek Tolna
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Pega fejlesztő

Randstad Hungary Kft.

We are looking for software developers for our ...
Budapest


TESTAUTOMATION ENGINEER, ENGLISH SPEAKER (E-I15)

Tech People Hungary Kft.

Tech People is a European provider of technical...
Budapest


Folyamatellenőr

Work Force Kft.

Megbízható, precíz munkavégzés jellemzi? Szeret...
Békés, Békés