Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Gazdasági igazgató


  • A hirdetés 1047 napja lejárt

 

A baunatali (Németország) székhelyű Rudolph Logistik Gruppe közel 4000 munkavállalót foglalkoztat 4 országban, 36 telephelyen. Elsősorban az autógyárak, illetve autóipari beszállítók számára nyújt logisztikai és raktározási szolgáltatást. A Rudolph Logistik Gruppe 1993 óta van jelen Magyarországon, öt dunántúli településen. A dinamikusan fejlődő magyarországi leányvállalatok összlétszáma mára már meghaladta az 1100 főt.

 

A Rudolph Autóipari Logisztikai Kft. győri központjába keresünk vezető beosztású munkatársat az alábbi munkakörbe:

 

Gazdasági igazgató

 

Főbb munkaköri feladatok:

  • A társaság pénzügyi, számviteli és munkaügyi tevékenységének megszervezése, irányítása és ellenőrzése
  • A társaság pénzügyi egyensúlyának folyamatos biztosítása, likviditási terv készítése, a megvalósítás figyelemmel kísérése és értékelése
  • Éves büdzsé tervezése és elkészítése, terv-tény elemzések
  • A társaság éves beszámolójának elkészítése
  • Havi-, negyedéves-, éves kimutatások, elemzések készítése az anyavállalat felé
  • Közreműködés a szerződéses tárgyalások során az árképzésben, költség-/bevétel elemzések készítésében
  • Beruházások pénzügyi tervezése, pénzügyi hátterének megteremtése
  • Beszerzési folyamatok koordinálása
  • Kontrolling rendszer kialakítása, működtetése
  • Vállalat képviselete a hatóságok felé
  • Kapcsolattartás a bankokkal, pénzintézetekkel, könyvvizsgálókkal
  • A menedzsment támogatása gazdasági, hatékonysági információkkal
  • 8 fős csoport szakmai vezetése, folyamatos fejlesztése

A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Legalább 10 éves szakmai tapasztalat, ebből legalább 3 év gazdasági vagy pénzügyi igazgatói pozícióban
  • Tapasztalat kontrolling rendszerek kialakításában
  • Regisztrált adótanácsadó képesítés
  • Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés
  • német nyelv felsőfokú ismerete (C1), illetve angol nyelv középfokú ismerete (B2)
  • Microsoft Office programok felhasználó szintű kezelése
  • Kiváló problémafelismerő és megoldó képesség
  • Jó kommunikációs és szervezési készség

Előny:

  • okleveles könyvvizsgálói képesítés
  • IFRS mérlegképes könyvelői képesítés

Munkavégzés időtartama: 2 év határozott idejű

Amennyiben Ön szakmai kihívásokkal teli, felelősségteljes munkakört keres és szakmai tapasztalata alapján megfelelne az elvárásoknak, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát az alábbi e-mail címre.

Helyek Győr-Moson-Sopron
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő, Határozott idejű
Elvárt nyelvtudás Német, Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
General Purchaser in SSC

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Change Coordinator in SSC IT Sector

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest