Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

French Speaking Back Office Representative


  • Frissítve 51 napja
Location:
  • Budapest
Responsibilities:
  • First point of contact for any written form of enquiries from both new and existing customers and consumers
  • Interact with customers in a professional, friendly and efficient manner
  • Handle all customer and support requests via e-mail in a professional and timely manner
  • Provide information to both business customers and support teams
  • Follow up router’s delivery status and technicians’ shedule
  • Escalate activities that are not actioned by assignees and any high risk customer issues
  • Ensure data is accurately entered and maintained in all Customer Service and data collection systems
Requirements:
  • Fluent French and intermediate English language knowledge
  • Good knowledge of MS Office
  • Strong time management and organisation skills
  • Fresh graduates are also welcome
Advantages:
  • Experience of incident logging systems
  • Knowledge/experience of PC systems & components
Munkavégzés helye Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati munkatárs

Eos Faktor Zrt.

Építsd karriered az EOS Magyarországnál,csatla...
Budapest


Informatikus support / Szerviz-technikus

Traco Zrt.

Traco Zrt. Magas szintű Windows ismeretekkel és...
Budapest


Követeléskezelő munkatársak

Credit Controll

Kiválóan kommunikálsz, szereted a versenyeket?A...
Budapest