Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

French Speaking Administrative Assistant

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.12.23.
Jelentkezési határidő: 2016.11.30.
Hirdetés azonosító: 1089757

French Speaking Administrative Assistant

We are looking for talented French speaker candidates for our multinational pharmaceutical Client.
This role would give you great opportunity to utilize your communication and networking skills.
Apply now if you want work with a team of passionate and committed professionals.

Feladatok:

- Act as Single Point Of Contact on Travel and Expense matters for the company employees
- Troubleshoot Employee Expense problems and escalations
- Provide analytics, manage the daily system maintenance tasks
- Work closely with local and project team to successfully migrate activities
- Actively contribute to the process improvement and standardization initiatives

Elvárások:

- College or university degree
- 0-3 years of experience in multinational environment
- Fluent English and French is a must
- Strong Excel skills
- Good communication skills
- Solution oriented mind -set
- Ability to work independently without direct supervision

Amit kínálunk:

- Exciting, inspiring atmosphere
- Brand new, environmentally friendly, GREEN office building
- Growing team with lots of perspective and potential for the future

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
CZECH / SLOVAK SPEAKING CUSTOMER SUPPORT TECHNICIAN

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...
Budapest, Pest


EXPORT KOORDINÁTOR

Get Work Trend Kft

Pályakezdő vagy? Beszélsz angolul és németül is...
Dabas, Budapest


Logisztikai asszisztens (4 órás részmunkaidő)

Work Force Kft.

Szeretne egy stabil japán tulajdonban lévő cégn...
Magyarország