Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Főpénztár asszisztens

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.09.17.
Jelentkezési határidő: 2016.09.19.
Hirdetés azonosító: 1079678

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Főpénztár asszisztens
Munkavégzés helye: 2750 Nagykőrös, Ceglédi u. 32.
Feladatok: Biztosítja az áruházi forgalom nyilvántartását, nyomon követését.
Megismeri és hatékonyan alkalmazza a feladatköréhez kapcsolódó áruházi szabályokat és előírásokat.
Megismeri és hatékonyan végzi a feladatköréhez kapcsolódó áruházi munkafolyamatokat (napi elszámolások, heti, havi zárások és forgalmi jelentések elkészítése, rovancsok, fölözések elvégzése, sztornó ellenőrzése, széfellenőrzések, pénzfeladás, utalvány rendelés, mellékbevételek elszámolása).
Munkája során segíti az új munkatársak beilleszkedését, gyakorlati tapasztalatit megosztja.
Rendezett és tiszta munkakörnyezetet tart fenn.
Gondoskodik a szakszerű szelektívhulladék-kezelésről és a hatékony energiagazdálkodásról.
Amit nyújtunk: - Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
- Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
- Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
- Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
- Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
Amit kérünk: középfokú végzettség,
a Word, Excel, és Outlook alkalmazások felhasználói szintű ismerete,
erkölcsi bizonyítvány,
egészségügyi alkalmasság,
a 3 műszakos munkarend vállalása,
vevőközpontú szemlélet,
nyílt, kiegyensúlyozott személyiség,
készség a csapatmunkára,
lelkes és elkötelezett hozzáállás.
Előnyként értékeljük, ha: szakirányú pénzügyi végzettség vagy tapasztalat,
pénzkezelési alapismeretek,
adminisztrációs munkatapasztalat.
Szükséges végzettség: Szakmunkásképző
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: szakirányú pénzügyi végzettség vagy tapasztalat,
pénzkezelési alapismeretek,
adminisztrációs munkatapasztalat.
Jelentkezés határideje: 2016.09.18.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Recepciós

Irodahatékonysági Tanácsadó Kft.

Szeretnél 5*-os munkahelyen dolgozni? Olvasd e...
Budapest


TURKISH SPEAKING CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Sykes Közép-Európa Kft.

Sykes Enterprises, Incorporated is a family of ...
Pest


Reservations and Sales Assistant

West End Szállodaüzemeltető Kft. ( Hilton )

Hilton Worldwide offers a variety of global opp...
Budapest