Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Főpénztár asszisztens

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.10.20.
Jelentkezési határidő: 2016.05.07.
Hirdetés azonosító: 1041317

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Főpénztár asszisztens
Munkavégzés helye: 2750 Nagykőrös, Ceglédi u. 32.
Feladatok: Biztosítja az áruházi forgalom nyilvántartását, nyomon követését.
Megismeri és hatékonyan alkalmazza a feladatköréhez kapcsolódó áruházi szabályokat és előírásokat.
Megismeri és hatékonyan végzi a feladatköréhez kapcsolódó áruházi munkafolyamatokat (napi elszámolások, heti, havi zárások és forgalmi jelentések elkészítése, rovancsok, fölözések elvégzése, sztornó ellenőrzése, széfellenőrzések, pénzfeladás, utalvány rendelés, mellékbevételek elszámolása).
Munkája során segíti az új munkatársak beilleszkedését, gyakorlati tapasztalatit megosztja.
Rendezett és tiszta munkakörnyezetet tart fenn.
Gondoskodik a szakszerű szelektívhulladék-kezelésről és a hatékony energiagazdálkodásról.
Amit nyújtunk: - Közvetlen, barátságos kollégák, egymást segítő és támogató közeg
- Biztos, kiszámítható havi jövedelem, választható juttatási csomagok
- Törvényes, pontos elszámolások, megbízható munkaügyi folyamatok
- Több napos beillesztés és betanítás, gondosan felépített terv alapján
- Utazási költségtérítés, a törvényi szabályozásnak megfelelően
Amit kérünk: középfokú végzettség,
a Word, Excel, és Outlook alkalmazások felhasználói szintű ismerete,
erkölcsi bizonyítvány,
egészségügyi alkalmasság,
a 3 műszakos munkarend vállalása,
vevőközpontú szemlélet,
nyílt, kiegyensúlyozott személyiség,
készség a csapatmunkára,
lelkes és elkötelezett hozzáállás.
Előnyként értékeljük, ha: szakirányú pénzügyi végzettség vagy tapasztalat,
pénzkezelési alapismeretek,
adminisztrációs munkatapasztalat.
Szükséges végzettség: Szakmunkásképző
Szerződés típusa: Határozatlan
Munkavégzés kezdete: 2016.05.10.
Előnyt jelent: szakirányú pénzügyi végzettség vagy tapasztalat,
pénzkezelési alapismeretek,
adminisztrációs munkatapasztalat.
Jelentkezés határideje: 2016.05.06.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Műszaki előkészítő

Trenkwalder Kft

Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező, gyártó ...
Budapest


CNC technológus

Trenkwalder Kft

Elektronikai iparágban tevékenykedő Partnerünk ...
Győr-Moson-Sopron


HSE Manager

Trenkwalder Kft

Work at our Székesfehérvár-based multinational ...
Fejér