Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

FŐKÖNYVELŐ


  • A hirdetés 1247 napja lejárt

Az Eastjob Személyzeti Tanácsadó cég immár hetedik éve segíti partnereit professzionális HR szolgáltatásaival. Partnereinket mind a megfelelő szakember megtalálásában és kiválasztásában, mind a belső HR folyamatok kialakításában fejlesztésében, optimalizálásában magas színvonalon, rugalmasan és hatékonyan támogatjuk. Munkánk színvonalára garanciát a tanácsadóink szakmai felkészültsége, hozzáállása jelenti.

Az Eastjob partnercége számára keres Borsod megyei munkavégzésre munkatársat 

FŐKÖNYVELŐ

pozícióra. A pozícióban elvárás a szakmai felkészültség és a középszintű angol nyelvtudás.

 

A munkatárs feladata lesz:

  • Belső számviteli folyamatok kialakítása, irányítása, jogszabályi és vállalati belső előírásoknak megfelelő működés biztosítása,
  • A főkönyvi és a kapcsolódó analitikus nyilvántartások valódiságának biztosítása,
  • Vállalatirányítási rendszer pénzügyi moduljának karbantartására,
  • Havi zárási feladatok ellátása,
  • Éves beszámoló elkészítése,
  • Adóbevallások, adóanalitikák elkészítésének felügyelete, ellenőrzése,
  • Vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete, változások nyomon követése,
  • Támogatásokkal kapcsolatos elszámolások,
  • Statisztikai jelentések készítése,
  • Leltározási munkák irányítása, a leltáreredmények feldolgozása,
  • Kapcsolattartás partnercégekkel, hatóságokkal, könyvvizsgálókkal.

 A jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség,
  • Regisztrált mérlegképes könyvelő végzettség,
  • Legalább 3 év gyártó cégnél szerzett főkönyvelői tapasztalat,
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás,
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek (MS Excel, Word)
  • Valamely vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat,
  • Kiváló problémamegoldó készség.
  • Önálló munkavégzés, precizitás

Előnyt jelent:

  • SAP ismeretek,
  • Multiinacionális környezetben szerzett munkatapasztalat,
  • Német nyelvtudás
Helyek Borsod-Abaúj-Zemplén
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest