Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Financial & personnel administration responsible


  • A hirdetés 568 napja lejárt

Tasks:    

  • This position does the input for the accounting, invoicing, petty cash, payrolling, financial reporting, MLSz reporting, assets accounting and liquidity functions of the company.
  • This functions ensures the financial resources of the company and ensures the correct running of administrative processes and implementation of Hungarian laws and MLSz requirements
  • The main task of this function is to ensure correct, timely and useful registration of accounting documents and to use the results of this input for analysis and to provide the correct controlling documents to the stakeholders (management, owner, MLSz).

 

Expected knowledge:

  • schooling: high-school degree
  • languages: english

 

Expected skills & experience

  • experience with accounting (1 year)
  • experience with software: excel very important , ERP, banking software
Helyek Pest
Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Elvárt nyelvtudás Angol
Egyéb hasonló állások Önnek
German speaking Technical Sales Support Engineer

Trenkwalder Kft

Our customer is a global distributor of product...
Budapest


Összeszerelő

Randstad Hungary Kft.

Fűtőelemeket gyártó partnerünk részére keresünk...
Budapest


Finance traineeship - AP/GL

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest