Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Finance Assistant Manager

Régió:

Budapest

Human Centrum Kft.
Hozzáadva: 2017.09.22.
Hirdetés azonosító: 716018
lejárt

 

Humán Centrum Kft. működése alatt több ezer embernek biztosított országszerte törvényes, bejelentett munkahelyet, fejlődési lehetőséget számos iparágban. Célunk a munkatársak hatékonyságának növelése, fejlesztése és óvása, mely kiemelkedően fontos a vállalatok sikere szempontjából.
 
Our multinational partner is a manufacturer and distributor of the automotive industry.
 
Now we are seeking to a Finance Assistant Manager in the region of Budapest with the following requirements:

Feladatok:

Professional tasks:

  • Keeping contact with Tax Authorities and reporting to the superior.
  • Preparing the necessary accounting regulations.
  • Supporting audit.
  • Supporting Finance manager in daily requests.
  • Following the changes in the Tax and Accounting Law, informing the superiors.
  • Insuring compliance with state reporting requirements.
  • Preparing consolidation package.
  • Managing the preparation of necessary budgets and forecasts.
  • Managing the analysis of financial data.
  • Analysing financial data.
  • Interpreting and reporting financial data.
  • Making proposals based on financial data.
  • Supervising cash management (cash scheduling, deposits, foreign exchange matters).

Managerial tasks:

  • Full accomplishment of managerial instructions for the fulfillment of tasks.
  • Handover of all knowledge necessary for the work to staff.
  • Observing work-place order, discipline, and work-safety-related regulations and policies.
  • Assuring the optimal utilization of resources and economical work-performance by organizing team-work.
  • Increasing team-spirit, and corporate loyalty.
  • Precise, accurate and objective evaluation of staff on time.

Technical tasks:

  • Observing and making others to observe labor-safety rules prescribed by employer under the supervision of HR Manager.

 

Elvárások:

  • University or college degree
  • 3 years of relevant professional experience
  • Intermediate level of English
  • Managerial experience

Application:

If you are interested for the position, please, send us your English and Hungarian CV after the registration, in the following webpage:

Link megjelenítése

 

 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Call center agent (Hebrew and English)

Trenkwalder Kft

We are looking for new colleagues for our multi...
Budapest


Ügyvezető asszisztens

Trenkwalder Kft

Európa egyik vezető adótanácsadó és könyvvizsgá...
Budapest


Karosszéria lakatos

Trenkwalder Kft

Lakóautó, lakókamionok kivitelezésével foglalko...
Budapest