Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

felsővezetői titkársági hostess

Feladatok:

Feladatok:

 

  • a felsővezető napi kiszolgálásával kapcsolatos hostessi feladatok magas szintű ellátása
  • magyar és külföldi vendégek protokoll elvárásoknak megfelelő fogadása, kiszolgálása
  • vendégek ellátásával, a titkársági konyha és vezetői tárgyaló rendben tartásával kapcsolatos napi szintű feladatok: étel- italrendelés, ellátás és eszközök folyamatos ellenőrzése, beszerzése, feltöltése
  • általános adminisztrációs feladatok, titkársági asszisztensek munkájának támogatása (iktatás, iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonok kezelése)
  • belső és külső kézbesítési feladatok napi szintű végzése
    • megbeszélések, találkozók időpontjainak egyeztetése, foglalások intézése, megszervezése

 

Elvárások:

 

  • középfokú szakirányú végzettség
  • hasonló munkakörben szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • társalgási szintű angol nyelvismeret
  • MS Office magabiztos használata
  • felelősségteljes, pontos és igényes munkavégzés
  • magas szintű kommunikációs készség
  • kitűnő szervező-és problémamegoldó képesség
  • rugalmasság, kiváló együttműködési képesség               
  • terhelhetőség, magas fokú stressz tűrés
  • kedves, segítőkész hozzáállás a vendégek kiszolgálásában és a kollégák támogatásában

 

Előnyt jelent:

  • protokoll és vendéglátó ipari végzettség
  • felsővezetői asszisztenciában, protokoll eseményeken szerzett, igazolt tapasztalat

 

 

Akit keresünk:


Kategória Idegenforgalom / Szálloda / Vendéglátás, Bank / Biztosítás / Pénzintézet, Asszisztencia / Adminisztráció
Régió Budapest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
German Speaking Junior HR Support Specialist

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Ensure timely...
Budapest


Desktop Administrator

Exact Solutions Kft.

About the company The american firm represents ...
Budapest


SALES GYAKORNOK (HR7665954X)

Get Work Trend Kft

SALES GYAKORNOK(HR7665954X) Úgy érzed ideje bei...
Pest, Budapest, II. kerület