Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Experienced AP Specialist – German speaking


  • A hirdetés 813 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Monitor the execution of the entire AP process
  • Investigate, propose and execute the implementation of further AP process improvements
  • Proactively support the month end, year-end closing with AP activities on time
  • Ensure timely and accurate recording of supplier invoices
  • Prepare payment routines and action to insure suppliers are paid in a timely manner
  • Responsible for Vendor Master data handling in ERP system
  • Fulfill helpdesk function for AP related questions of external supplier company or local organizations
  • Prepare AP reports.
Requirements:
  • University or college degree preferably in economics/finance/accounting
  • Fluency in English and German
  • 1-3 years experience in P2P in a multinational environment
  • User level proficiency in MS Office
  • Any ERP experience is preferred
  • Excellent communication and interpersonal skills.
What we offer:
  • Opportunity to establish a new center, migrate processes
  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous training and development opportunities
  • Modern office environment in downtown Budapest.
Helyek Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr