Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Experienced AP Specialist – French speaking


  • A hirdetés 852 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Monitor the execution of the entire AP process
  • Investigate, propose and execute the implementation of further AP process improvements
  • Proactively support the month-end and year-end closing with AP activities
  • Ensure timely and accurate recording of supplier invoices
  • Prepare payment routines and action to insure suppliers are paid in a timely manner
  • Responsible for vendor master data handling in ERP system
  • Fulfill helpdesk function for AP related questions of external supplier company or local organizations
  • Prepare AP reports
Requirements:
  • University or college degree preferably in economics/finance/accounting
  • Fluency in English and French
  • 1-3 years experience in P2P in a multinational environment
  • User level proficiency in MS Office
  • Any ERP experience is preferred
  • Excellent communication and interpersonal skills
We offer:
  • Opportunity to establish a new center, migrate processes
  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous training and development opportunities
  • Modern office environment
Helyek Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Raktári csomagoló

Trenkwalder Kft

Logisztikai szolgáltatásokat végző partnercégün...
Budapest


Roncsolásmentes anyagvizsgáló

Human Centrum Kft.

A Humán Centrum Kft. működése alatt több ezer e...
Pest


Betanított alapanyag felrakó munkatárs: 1000 Ft kezdő órabértől

Trenkwalder Kft

Világhírű vállalat magyarországi gyáregységének...
Pest