Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Experienced AP Specialist – French speaking


  • A hirdetés 701 napja lejárt
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Monitor the execution of the entire AP process
  • Investigate, propose and execute the implementation of further AP process improvements
  • Proactively support the month-end and year-end closing with AP activities
  • Ensure timely and accurate recording of supplier invoices
  • Prepare payment routines and action to insure suppliers are paid in a timely manner
  • Responsible for vendor master data handling in ERP system
  • Fulfill helpdesk function for AP related questions of external supplier company or local organizations
  • Prepare AP reports
Requirements:
  • University or college degree preferably in economics/finance/accounting
  • Fluency in English and French
  • 1-3 years experience in P2P in a multinational environment
  • User level proficiency in MS Office
  • Any ERP experience is preferred
  • Excellent communication and interpersonal skills
We offer:
  • Opportunity to establish a new center, migrate processes
  • Competitive salary and benefits package
  • Continuous training and development opportunities
  • Modern office environment
Helyek Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat 1 év
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Senior Tax Consultant

HAYS Hungary Kft.

Nemzetközi, professzionális pénzügyi és üzleti ...
Budapest


Legal counsel

HAYS Hungary Kft.

Nemzetközi partnerünk számára keresünk pályázat...
Budapest


Accounting Team Manager

HAYS Hungary Kft.

Nemzetközi, professzionális pénzügyi és üzleti ...
Budapest