Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Executive assistant


  • A hirdetés 1042 napja lejárt

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legkiterjedtebb, több mint 3600 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit Csoport magyarországi tagja.

Az UniCredit Bank Magyarországon kedvező feltételek mellett kínál átfogó, rugalmas pénzügyi termékeket és szolgáltatásokat magánszemélyeknek, kis- és középvállalkozásoknak és nagyvállalatoknak egyaránt.

 

 

 


Executive Assistant



Tasks and responsibilites:

  • Managing and scheduling of the Manager’s meetings, keeping agendas
  • organizing meetings and conference calls
  • Assisting the Manager in personal and administrative documentation
  • Preparing and collecting reports, presentations and other documents
  • Making travel arrangements
  • Writing official letters
  • Filing and managing documents
  • Translation

Requirements:

  • University or college degree
  • Prior experience in a similar role
  • Excellent knowledge of both English and Hungarian
  • Excellent knowledge of Microsoft Word, Excel and Power Point
  • Problem-solving skills
  • Organizational skills
  • Good communication skills
  • Ability to set priorities and meet deadlines
  • Maturity and discretion

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, az alábbi linkre kattintva jelentkezhet.


Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest