Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Eszközgazdálkodási koordinátor - ingatlan (Szeged)


  • A hirdetés 535 napja lejárt

A MÁV Zrt. Fejlesztési és Beruházási Főigazgatóság

szervezete munkatársat keres

Eszközgazdálkodási koordinátor - ingatlan (Szeged)

pozícióba


Fő feladatai:

  • Elvégzi a területi ingatlankezelési központ által kezelt eszközállomány számbavételét, gondoskodik az eszközállományban keletkezett változások eszköz- és az ingatlan-nyilvántartásban való átvezetéséről, értékeli a nyilvántartásában lévő eszközök működési jellemzőit, elkészíti a műszaki/gazdasági döntésekhez szükséges, az eszközállományt érintő elemzéseket.
  • Összeállítja a területi ingatlaniroda működéséhez szükséges eszközök beszerzésére, pótlására, kiváltására szóló javaslatokat.
  • Összeállítja és engedélyezésre előkészíti a Területi ingatlaniroda kezelésében lévő ingatlanok és különböző berendezések éves állománycsökkentési tervét.
  • Előkészíti a jóváhagyott selejtezéseket, koordinálja a selejtezési folyamatok lebonyolítását, majd azt követően értékeli az állománycsökkentési tervek megvalósítását.
  • Beruházási, fejújítási munkák befejezését követően gondoskodik a létrehozott új eszközök bevételi bizonylatainak kiállításáról, a meglévő eszközöket érintő változások eszköz- és ingatlan-nyilvántartásban való átvezetéséhez szükséges bizonylatok elkészítéséről.
  • Kezeli a GIR tárgyi eszköz modulját, a Területi ingatlaniroda által kezelt ingatlanjai tekintetében, előkészíti az aktiválásokat és a változások átvezetését (E-Tev jegyek). A nyilvántartás pontosságának biztosítása érdekében rendszeres időközökben ellenőrzi az általa előkészített aktiválások és változások megtörténtét, azok helyességét.
  • Előkészíti a Területi ingatlaniroda nyilvántartásában lévő eszközök ciklikus leltározását, felügyeli és koordinálja a leltározási folyamatot, a szükséges módosításokat a pénzügyi szolgáltató szervezettel közösen végrehajtja.
  • Közreműködik a MÁV Zrt. ingatlan-nyilvántartási rendszerének (MTR,IGM) működtetésében, adatszolgáltatást végez felettes szervek és hatóságok részére.

A munkakör pozíció feltételei:

  • középfokú (műszaki vagy pénzügyi) állami iskolai végzettség,
  • pénzügyi-  számviteli,  anyag- és eszközkezelési ismeretek,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret,
  • 3-5 év szakmai gyakorlat,
  • előnyt jelent a kezelt ingatlanállomány jellegének megfelelő műszaki ismerek.

A munkakör határozott időre tölthető be, legkésőbb 2019. január 31-ig.

A munkavégzés helye: Szeged

Jelentkezési határidő: 2015. október 08.

Jelentkezés módja:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését jelentkezését szakmai önéletrajz megküldésével, bérigény és a munkakör pontos megjelölésével az alábbi email-címre várjuk.

Helyek Csongrád
Kategória Mérnök / Műszaki
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Építés / Ingatlan
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Pénzügyi tanácsadó

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Folyamatos szakmai fejlődés, inspiratív körny...
Budapest, Pest, Zala, Bács-Kiskun, Győr-Moso...


Vezető Utánpótlás Program

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Olyan pályát keresel, ahol megbecsülés és ki...
Budapest, Üllői út, Magyarország, Budapest, ...


Pénzügyi munkatárs

HSA Kft.

Pénzügyi munkatárs Feladatok: A vállalat fiz...
Csongrád