Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Eszközgazdálkodási koordinátor - ingatlan (Szeged)


  • A hirdetés 471 napja lejárt

A MÁV Zrt. Fejlesztési és Beruházási Főigazgatóság

szervezete munkatársat keres

Eszközgazdálkodási koordinátor - ingatlan (Szeged)

pozícióba


Fő feladatai:

  • Elvégzi a területi ingatlankezelési központ által kezelt eszközállomány számbavételét, gondoskodik az eszközállományban keletkezett változások eszköz- és az ingatlan-nyilvántartásban való átvezetéséről, értékeli a nyilvántartásában lévő eszközök működési jellemzőit, elkészíti a műszaki/gazdasági döntésekhez szükséges, az eszközállományt érintő elemzéseket.
  • Összeállítja a területi ingatlaniroda működéséhez szükséges eszközök beszerzésére, pótlására, kiváltására szóló javaslatokat.
  • Összeállítja és engedélyezésre előkészíti a Területi ingatlaniroda kezelésében lévő ingatlanok és különböző berendezések éves állománycsökkentési tervét.
  • Előkészíti a jóváhagyott selejtezéseket, koordinálja a selejtezési folyamatok lebonyolítását, majd azt követően értékeli az állománycsökkentési tervek megvalósítását.
  • Beruházási, fejújítási munkák befejezését követően gondoskodik a létrehozott új eszközök bevételi bizonylatainak kiállításáról, a meglévő eszközöket érintő változások eszköz- és ingatlan-nyilvántartásban való átvezetéséhez szükséges bizonylatok elkészítéséről.
  • Kezeli a GIR tárgyi eszköz modulját, a Területi ingatlaniroda által kezelt ingatlanjai tekintetében, előkészíti az aktiválásokat és a változások átvezetését (E-Tev jegyek). A nyilvántartás pontosságának biztosítása érdekében rendszeres időközökben ellenőrzi az általa előkészített aktiválások és változások megtörténtét, azok helyességét.
  • Előkészíti a Területi ingatlaniroda nyilvántartásában lévő eszközök ciklikus leltározását, felügyeli és koordinálja a leltározási folyamatot, a szükséges módosításokat a pénzügyi szolgáltató szervezettel közösen végrehajtja.
  • Közreműködik a MÁV Zrt. ingatlan-nyilvántartási rendszerének (MTR,IGM) működtetésében, adatszolgáltatást végez felettes szervek és hatóságok részére.

A munkakör pozíció feltételei:

  • középfokú (műszaki vagy pénzügyi) állami iskolai végzettség,
  • pénzügyi-  számviteli,  anyag- és eszközkezelési ismeretek,
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeret,
  • 3-5 év szakmai gyakorlat,
  • előnyt jelent a kezelt ingatlanállomány jellegének megfelelő műszaki ismerek.

A munkakör határozott időre tölthető be, legkésőbb 2019. január 31-ig.

A munkavégzés helye: Szeged

Jelentkezési határidő: 2015. október 08.

Jelentkezés módja:
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését jelentkezését szakmai önéletrajz megküldésével, bérigény és a munkakör pontos megjelölésével az alábbi email-címre várjuk.

Helyek Csongrád
Kategória Mérnök / Műszaki
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Építés / Ingatlan
Beszerzés / Logisztika / Szállítás
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Határozott idejű
Egyéb hasonló állások Önnek
Hegesztőmérnök

Work Force Kft.

Nemzetközi vasúti járműgyártó partnercégünk szá...
Magyarország


Műszaki specialista Budapest

Work Force Kft.

Szeretne egy biztos helyen, hosszú távon dolgoz...
Magyarország


Beruházó mérnök

Work Force Kft.

Szeretne egy amerikai multinacionális cégnél do...
Magyarország