Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Értékesítési szakértő

Feladatok:


Az OTP Bank pályázatot hirdet

Értékesítési szakértő

munkakör betöltésére


Fő feladatok:

  • A bank POS értékesítési csoportjához tartozó értékesítést támogató feladatok kezelése

       - Szerződések és szerződésmódosítások jogszabályoknak, irányelveknek és banki
         döntéseknek megfelelő készítése, igény szerinti új szerződésformák kidolgozása,
         kapcsolódó döntéshozói előterjesztések készítése.
      
- Szerződések nyilvántartása, karbantartása.
       - Kapcsolattartás a Jogi Igazgatósággal, termék-és egyéb szakmai területekkel és a régiókkal.

  • Fióki megrendelések kezelése, ajánlat adás és annak után követése
  • Meglevő partnerek új üzletei igényeinek kezelése
  • Szerződések karbantartása, üzletkötést segítő nyomtatványok készítése
  • Eseti riportok készítése
  • A POS értékesítési piac folyamatos figyelemmel kísérése, rendszeres összefoglalók készítése.
  • Részvétel a nagyvállalati POS kapcsolatok és a belső banki ügynöki folyamatok fejlesztésében.
  • Közreműködés a kapcsolódó IT-és egyéb a teljesítményösztönzést támogató üzleti és kényelmi szolgáltatások fejlesztésében.
  • Közreműködés a központi partneri kommunikációban és oktatási, értékesítés-támogatási anyagok kidolgozásában.
  • Kapcsolattartás hálózati munkatársakkal és banki társterületekkel

Elvárások:

  • szakirányú egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Word, Excel, ppt magasfokú felhasználói ismerete
  • rendszer- és folyamatszemléletű munkavégzés
  • alapos elemzésre való képesség
  • pénzügyi folyamatok ismerete
  • kitartó, magas színvonalú, önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • teljesítmény orientáltság
  • proaktív hozzáállás, új ötletek/megoldások kezdeményezése,
  • pontosság, megbízhatóság
  • jó problémamegoldó és kommunikációs képesség, együttműködő képesség,
  • nyitottság a folyamatos tanulásra, új ismeretek elsajátítására

Előny:

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • minimum középfokú angol nyelvtudás

 

Jelentkezési határidő: 2015. augusztus 31.

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, a jelentkezéshez kattintson a "Jelentkezés" gombra!

 

 

Akit keresünk:


Kategória Értékesítés / Kereskedelem, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Investment Product Controller

Randstad Hungary Kft.

If you are interested in the controlling of cap...
Budapest


Kárrendezés, kontroll és fejlesztési vezető

Randstad Hungary Kft.

Partnerünk az alapítása óta eltelt két évtized ...
Budapest


GERMAN speaking Collection Specialist - part time

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest