Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Értékesítési szakértő (KKV)

Feladatok:

OTP Bank

 

Értékesítési szakértő (KKV) 

munkakör betöltésére munkatársat keres.

 

Feladatok:

  • Rendszeres és eseti jellegű elemzések, kalkulációk készítése;
  • Rendszeres és ad hoc jelentések, elemzések készítése a menedzsment részére, üzleti döntések elősegítése;
  • Értékesítési teljesítmények alakulásának nyomon követése, a teljesítményt befolyásoló okok, körülmények feltárása, akciótervek készítése;
  • Részvétel értékesítés támogató anyagok, segédletek összeállításában, véleményezésében;
  • Értékesítési eszközök használatának támogatása, szakmai kontrollja;
  • MS PowerPoint bemutatók rendszeres készítése;
  • Együttműködés a bank más szakterületeivel.

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági iskolai végzettség;
  • Pénzintézetnél, banknál szerzett 3-5 éves gyakorlat;
  • Nagyvállalati projektekben való jártasság;
  • Analitikus gondolkodásmód;
  • MS Office felhasználó szintű ismerete, ezen belül MS Excel és MS PowerPoint kiemelt ismerete;
  • Precíz, pontos munkavégzés;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatban való munkavégzésre;
  • Jó problémamegoldó képesség;
  • Gyors tanulási képesség;
  • Együttműködési és alkalmazkodási képesség;
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség;
  • Középfokú angol nyelvtudás.

Előny:

  • Szakmai felsőfokú angol nyelvvizsga;
  • SAP és SQL ismeret. 

Jelentkezési határidő: 2014. szeptember 02.

 

Akit keresünk:


Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Pest
Budapest
Minimális tapasztalat 3 és 5 év között
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Sales Manager (Online Media)

Randstad Hungary Kft.

Our Client, a fast-growing and innovative media...
Budapest


Identity & Access Management Expert

Randstad Hungary Kft.

Our partner is a prestigious and stable company...
Budapest


Accounts Payable with French

Randstad Hungary Kft.

On behalf of our multinational client we are lo...
Budapest