Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

 

Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.

Értékesítési asszisztens

Feladatok:

Az OTP Bank Nyrt.

Értékesítési asszisztens

munkakör betöltéséhez munkatársat keres

Feladatok:

  • Kártyaelfogadói szerződések adminisztrációja (iktatás, ellenőrzés, lefűzés, postázás)
  • Kereskedő ellenőrzése a kártyatársaságok adatbázisaiban
  • A megkötött kártyaelfogadói szerződések, valamint a telepítésre kerülő POS terminálok adatainak rögzítése a Kártyaelfogadói Főosztály rendszereiben
  • Szerződésmódosítással, szerződés-megszüntetéssel kapcsolatos adatrögzí-tési feladatok elvégzése
  • Kereskedői felmondólevelek előállítása, iktatása és postázása
  • Bankkártya Help-Desk és Bankkártya Reklamációs Osztály által bejelentett hibák, reklamációk kivizsgálása, kezelése
  • Telefonos kapcsolattartás a kártya elfogadási szolgáltatást értékesítő területi referensekkel, az OTP Egészségpénztárral és a Bankkártya Help Desk-kel
  • Kártya elfogadó partnerektől e-mail-ben érkező kérdések megválaszolása, problémáik megoldása
  • Webshop kulcsgenerálás és kiküldés a kereskedőnek
  • Internetes kártyaelfogadók időszakos felülvizsgálata

Elvárások:

  • Középfokú iskolai végzettség
  • Önálló- és csapatmunkára való képesség
  • Fejlett kommunikációs készség
  • Probléma-megoldó gondolkodás
  • Terhelhetőség
  • Rugalmasság
  • Új ismeretek gyors elsajátítására való képesség
  • MS Office felhasználói ismeretek
  • Számítógépen végzett munka iránti affinitás

Előny:

  • Banküzemi gyakorlat
  • Angol nyelvismeret
  • Banki informatikai rendszerek ismerete

Jelentkezési határidő: 2016. szeptember 18.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, és jelentkezéshez kérjük kattintson a "Jelentkezés" gombra!

Akit keresünk:


Kategória Asszisztencia / Adminisztráció, Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Régió Budapest
Pest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
General Purchaser in SSC

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Change Coordinator in SSC IT Sector

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest


Credit Payment Agent

Trenkwalder Kft

You are an agile person who is looking for a jo...
Budapest