Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Értékesítés szervező menedzser


  • A hirdetés 682 napja lejárt

  A németországi központú Allianz a világ egyik legnagyobb globális biztosítási és pénzügyi szolgáltatója. Több mint 70 országban 148 000 munkatársa áll közel 83 millió ügyfele rendelkezésére.

A piacvezető Allianz Hungária Zrt. már tíz alkalommal nyerte el a Superbrands és hét alkalommal a Business Superbrands díjakat, valamint az elmúlt évek sikereit megismételve, az Allianz Hungária Call Centere már harmadik alkalommal nyerte el a GfK Hungária Piackutató Intézet Top 10 Call Center versenyében a biztosítók között a legjobbnak járó Best of Call Centers díjat, valamint 2014-ben elnyerte az "Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója" címet.

Az Allianz Hungária Zrt. megbízott partnere a megnövekedett piaci igények kiszolgálására most kiemelten

Budapest, Dunakeszi, területére keres

Értékesítés szervező menedzsert.

                                                                                                           

Leendő partnerünk feladata a biztosítási, banki és pénztári termékek értékesítésének szervezése, támogatása, üzletkötők toborzása, kiválasztása, támogatása, mentorálása, motiválása, ellenőrzése, csapatépítés. Tevékenysége a területhez tartozó értékesítési célszámok teljesítésének elősegítése, támogatása.

Amit elvárunk:

  • felsőfokú végzettség (ennek hiányában a törvényileg előírt hatósági vizsga)
  • csapatépítési tapasztalat, vezetői gyakorlat, készség
  • biztosítási piac ismerete
  • elkötelezett személyiség,
  • kiemelkedő kommunikációs és meggyőzőkészség,  
  • következetesség, célorientáltság, professzionális irányítási, szervezői képesség
  • vállalkozói szemlélet.

Amit kínálunk:

  • kiemelkedő karrierlehetőségek,
  • teljesítményalapú értékelés és elismerés,
  • átlagon felüli jövedelemlehetőség
  • teljesítményhez kötött kiemelt juttatások,
  • továbbképzési és szakmai támogatás, rendszeres képzés,
  • magas fokú egyéni felelősség,
  • megbízási szerződés.

A pályázatokat – fényképes szakmai önéletrajzot és kísérőlevelet– az alábbi e-mail címre várjuk. 

Helyek Budapest
Pest
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Értékesítés / Kereskedelem
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat 2 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Corporate Accounts Receivable Specialist

Randstad Hungary Kft.

Would you like to leave the SSC sector and work...
Budapest


Financial Account Manager

Randstad Hungary Kft.

Are you an expert in English and have a Finance...
Budapest


C/C++ Platform Engineer

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in providing cust...
Budapest