Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

English Speaking Service Desk Analyst

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2016.12.23.
Jelentkezési határidő: 2014.11.14.
Hirdetés azonosító: 838081

English Speaking Service Desk Analyst

Our customer is one of the biggest ICT companies globally. For their growing team we are looking for an English Speaking Service Desk Analyst.

Feladatok:

A Service Desk Analyst will be responsible for providing customer service to the company’s clients via phone and e-mail, handling and documenting all incoming requests or incidents, providing application support (e.g. password reset and user account unlocks) in English, ensuring all relevant information is captured and following up the cases to ensure timely resolution.

Elvárások:

- Fluent English (C1) language skills
- Fresh graduates are also welcome!!!
- Willingness to work in shifts (24/7)
- Excellent communication and customer service skills
- Team player attitude
- Problem-solving skills, ability to troubleshoot technical issues
- Proactive and dynamic personality

Amit kínálunk:

- The chance to work in a dynamic, vibing, real multicultural organization, which has employees from nations all over the world
- Growing company with stable background
- Excellent career opportunities as the company has a strong internal rotating system

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a Randstad honlapján

Egyéb hasonló állások Önnek
HÁLÓZATI RENDSZERMÉRNÖK

IMPC Personnel Hungária Kft.

Az infokommunikációs piac meghatározó szere...
Magyarország


PHP-Entwickler (Budapest)

IT Services Hungary Kft.

Teilnahme in IT Projekte einer deutschen Inve...
Budapest


Junior IT fejlesztő

IT Services Hungary Kft.

Ha szeretnél egy csapatban dolgozni velünk, a...
Budapest