Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

English Speaking Service Desk Analyst

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.06.27.
Jelentkezési határidő: 2014.11.14.
Hirdetés azonosító: 838081

English Speaking Service Desk Analyst

Pozíció leírása / Job description

Our customer is one of the biggest ICT companies globally. For their growing team we are looking for an English Speaking Service Desk Analyst.

Feladatok:

A Service Desk Analyst will be responsible for providing customer service to the company’s clients via phone and e-mail, handling and documenting all incoming requests or incidents, providing application support (e.g. password reset and user account unlocks) in English, ensuring all relevant information is captured and following up the cases to ensure timely resolution.

Elvárások:

- Fluent English (C1) language skills
- Fresh graduates are also welcome!!!
- Willingness to work in shifts (24/7)
- Excellent communication and customer service skills
- Team player attitude
- Problem-solving skills, ability to troubleshoot technical issues
- Proactive and dynamic personality

Amit kínálunk:

- The chance to work in a dynamic, vibing, real multicultural organization, which has employees from nations all over the world
- Growing company with stable background
- Excellent career opportunities as the company has a strong internal rotating system

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a

Egyéb hasonló állások Önnek
.NET Developer

Trenkwalder Kft

.NET fejlesztő kollégát keresünk piacvezető IT ...
Budapest


C# Developer

Trenkwalder Kft

On behalf of our multinational partner - who ha...
Budapest


CNC gépkezelő

Human Centrum Kft.

Somogy megyei (Marcali) partnercégünk részére k...
Somogy