www.cvonline.hu

Dutch Front Office


  • Az álláshirdetés ma lett aktiválva
Location:

Budapest

Responsibilities:
  • Handle and document all incoming emails and phone calls of enquiries from both new and existing customers and consumers
  • Interact with customers in a professional, friendly and efficient manner and to quickly escalate concerns about meeting service levels or deadlines.
  • Provide a level of customer service consistent with the set KPI’S, Service Level Agreements and Customer Service function’s core values
  • Handle all customer and support requests via phone in a professional and timely manner
  • Log, assign and track progress of queries and customer request
  • Escalate activities that are not actioned by assignees
  • Escalate any high risk customer issues (financial, legal, reputation)
  • Provide accurate information to both business customers and support teams through the correct use of all information technology systems
Requirements:
  • Fluency in Dutch and English
  • Confident usage of Microsoft packages
  • Strong time management and organization skills
What we offer:
  • Competitive salary
  • Modern office environment, easily accessible workplace
  • The chance to work in a young, dynamic and rapidly expanding organization
Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Minimális tapasztalat Tapasztalat nem szükséges
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Éjszakai, üzemi takarító INTS/BK/028

INT-Solution Üzleti Tanácsadó Kft.

Partnerünk részére keresünk Éjszakai üzemi ta...
Gyál, Budapest


Értékesítési csoportvezető

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Ha elégedetlen vagy jelenlegi munkáddal, ha n...
Budapest, Pest


Vezető Jelölt

AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

  Az Aegon Magyarország Biztosító a pénzügyi p...
Budapest, Üllői út, Magyarország, Budapest