Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Dotcom Vevőszolgálati koordinátor

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.04.25.
Jelentkezési határidő: 2015.03.01.
Hirdetés azonosító: 910633

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Dotcom Vevőszolgálati koordinátor
Munkavégzés helye: 1204 Budapest, Mártírok útja 281.
Főbb feladatok: Vásárlói elégedettség fenntartása és növelése azáltal, hogy biztosítja a vásárlói panaszok napra kész és gördülékeny ügyintézését, valamint biztosítja a Dotcom visszáru folyamat kezelésének rutin szerinti maradéktalan betartását.
- ÁSZF ismerete és annak maradéktalan betartása és betartatása
- Vásárlói panaszkezelés folyamat betartása; közvetlen telefonos kapcsolatfelvétel a panaszos vásárlókkal problémájuk orvoslása érdekében
- Felhívni a kiszállítási asszisztensek figyelmét a priorizált vásárlókra, hogy számukra személyre szabott szolgáltatást nyújthasson a vásárló otthonában
- Személyre szabott vásárlói levél küldése, azon vásárlók számára, akiknek a bevásárlását ellenőriztük, annak érdekében, hogy extra figyelmünkről biztosítsuk őket
- Megfelelő számban kísérni a Bevásárlási asszisztenseket, a bevásárlási körútjukon, annak érdekében, hogy a számukra nehézséget okozó bevásárlásokban segítséget nyújtson
- Megfelelő számban elkísérni a kiszállítási asszisztenseket a körútjukon annak érdekében, hogy segítsen nekik magas szintű vásárlói kiszolgálásban, illetve a vásárlóval történő kiváló direkt kommunikációban
- Folyamatos visszajelzések a bevásárlási és kiszállítási asszisztensek számára
- Azon területek kiszűrése, meghatározása, ahol a kollégák fejlesztésére érdemes nagyobb fókuszt helyezni. Ennek nyomán a csoportvezetők, osztályvezetők illetve Dotcom Manager extra tréninget vagy támogatást tud adni az érintett kollégáknak teljesítményük javításának érdekében.
- Az e-mailen érkezett vásárlói panaszok megválaszolása 24 órán belül
- Kapcsolattartás a Vevőszolgálati Központtal
Munkakör betöltésének feltételei: - Középfokú végzettség
- Legalább egy év kereskedelmi vagy szolgáltató/ értékesítői területen szerzett tapasztalat
- Felhasználó szintű számítógépes, elsősorban MS Office ismeretek
- Nyitott, barátságos, türelmes ügyfélkezelés
- Rugalmasság
- Csapatmunka
- Precizitás, pontosság
- Elkötelezettség
- Kiváló kommunikációs képesség
- Vevőközpontúság
- Proaktív szemlélet
- Problémamegoldásban gyakorlatias és kreatív
- Erős stressz-tűrő képesség és nagy teherbírás
- Tervezés-szervezésben erős
Szükséges végzettség: Érettségi
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - HACCP alapismeretek
- Kereskedelmi, középfokú végzettség
- Raktározási/logisztikai alapismeretek és/vagy fogyasztóvédelmi alapismeretek
- angol nyelvismeret
Jelentkezés határideje: 2015.02.28.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Kisvállalati tanácsadó - Dunakeszi

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Dunakeszi


Prémium banki tanácsadó - Bécsi út

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Budapest


Könyvelő

Randstad Hungary Kft.

Teljes körű könyvelő pozícióba keresünk munkatá...
Budapest