Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Digital Channel Manager - Sales&Marketing


  • A hirdetés 916 napja lejárt








Munkakör megnevezése:

 

Digital Channel Manager - Sales&Marketing

 


Szakterület megnevezése: egyéb

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • Maintain the digital presence of the K&H Bank by continuous updating and finetuning the content of K&H digital channels based on customer feedback, and internal expectations 
  • Ensuring the highest customer experience on all digital channels by monitoring the digital customer contacts, where the personal presence is not ensured, and meet the customer satisfaction SLA-s, by designing easy and understandable electronic services and customer support tools.
  • Active management of the sales activity on digital channels: designing and implementing e2e sales processes for the given bank/ insurance products, meet the digital channel sales KPI’s (e2e online sales) set by yearly SLA-s 
  • Planning and executing the online marketing activity by continuous monitoring of the online presence of the K&H Bank
  • Expanding the number of active users of online channels (web, sms, Internet, Intranet) through supporting marketing and sales activity
  • Ensure the appropriate product /service appearance on all digital channels
  • E2e customer satisfaction responsibility in case of non personal digital contacts (mobile/web/ebank) 
  • Continuous monitoring and analysis of domestic and international trends and competitors in digital channels field and in regard of innovations
  • Definition and continuous monitoring of the key performance indicators relevant to the channels
  • Monitoring of all digital channels. In case of changes, initiation of adjustments, developments of relevant services and processes
  • Innovation of K&H digital services: initiation of developments of all digital channels products and processes, upgrading of service quality and function expansion based on market changes, client needs and business initiatives

A munkakör betöltésének feltételei:

  • University degree in relevant area 
  • Minimum 5 years experience in digital customer care 
  • Minimum 5 years of experience in the field of designing
  • Excellent understanding and/or experience of digital-channels products and services
  • Experience in online sales and marketing
  • Experience in product management of electronic services
  • Good command of Business English (oral and written)
  • User knowledge of the Bank’s office systems (Word, PowerPoint, Lotus Notes, etc), and those specific to K&H Group 
  • Ability to understand/ identify complex products and processes
  • High-quality and efficient work, with consistent expectation thereof 
  • Outstanding client centric approach
  • Strategic thinking, innovation
  • Outstanding communications, problem-solving and negotiation skills 
  • Strong analytical skills
  • Pro-activity
  • Good stress tolerance and work load
  • Good presentation skill

Szükséges végzettség: felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret: angol ( haladó )

Jelentkezés határideje: 2014.07.20.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Marketing / Reklám / Média / PR
Értékesítés / Kereskedelem
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
B2B Szolgáltatás Értékesítő

Work Force Kft.

B2B értékesítésben tapasztalt, kiváló kommuniká...
Magyarország


Munkaerő kiválasztási koordinátor

Work Force Kft.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, utazni, pre...
Magyarország


Telefonos operátor

Work Force Kft.

Telefonos operátor Megváltozott Munkaképességű ...
Magyarország