Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Digital Channel Manager - Sales&Marketing


  • A hirdetés 977 napja lejárt








Munkakör megnevezése:

 

Digital Channel Manager - Sales&Marketing

 


Szakterület megnevezése: egyéb

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • Maintain the digital presence of the K&H Bank by continuous updating and finetuning the content of K&H digital channels based on customer feedback, and internal expectations 
  • Ensuring the highest customer experience on all digital channels by monitoring the digital customer contacts, where the personal presence is not ensured, and meet the customer satisfaction SLA-s, by designing easy and understandable electronic services and customer support tools.
  • Active management of the sales activity on digital channels: designing and implementing e2e sales processes for the given bank/ insurance products, meet the digital channel sales KPI’s (e2e online sales) set by yearly SLA-s 
  • Planning and executing the online marketing activity by continuous monitoring of the online presence of the K&H Bank
  • Expanding the number of active users of online channels (web, sms, Internet, Intranet) through supporting marketing and sales activity
  • Ensure the appropriate product /service appearance on all digital channels
  • E2e customer satisfaction responsibility in case of non personal digital contacts (mobile/web/ebank) 
  • Continuous monitoring and analysis of domestic and international trends and competitors in digital channels field and in regard of innovations
  • Definition and continuous monitoring of the key performance indicators relevant to the channels
  • Monitoring of all digital channels. In case of changes, initiation of adjustments, developments of relevant services and processes
  • Innovation of K&H digital services: initiation of developments of all digital channels products and processes, upgrading of service quality and function expansion based on market changes, client needs and business initiatives

A munkakör betöltésének feltételei:

  • University degree in relevant area 
  • Minimum 5 years experience in digital customer care 
  • Minimum 5 years of experience in the field of designing
  • Excellent understanding and/or experience of digital-channels products and services
  • Experience in online sales and marketing
  • Experience in product management of electronic services
  • Good command of Business English (oral and written)
  • User knowledge of the Bank’s office systems (Word, PowerPoint, Lotus Notes, etc), and those specific to K&H Group 
  • Ability to understand/ identify complex products and processes
  • High-quality and efficient work, with consistent expectation thereof 
  • Outstanding client centric approach
  • Strategic thinking, innovation
  • Outstanding communications, problem-solving and negotiation skills 
  • Strong analytical skills
  • Pro-activity
  • Good stress tolerance and work load
  • Good presentation skill

Szükséges végzettség: felsőfokú (főiskola, egyetem)

Szükséges nyelvismeret: angol ( haladó )

Jelentkezés határideje: 2014.07.20.

Helyek Pest
Budapest
Kategória Marketing / Reklám / Média / PR
Értékesítés / Kereskedelem
Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Zöldség árufeltöltő

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Zöldség árufeltöltő Munka...
Budapest


Minőség ellenőrzési csoportvezető

Randstad Hungary Kft.

Holland tulajdonú kis munkagépekkel foglalkozó ...
Budapest


Junior GERMAN Speaking Dispute Management and Collection Specialist

Randstad Hungary Kft.

You are a bright talent with excellent communic...
Budapest