Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Digital Campaigns Manager

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.09.19.
Jelentkezési határidő: 2016.09.23.
Hirdetés azonosító: 1080187

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Digital Campaigns Manager
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Feladatok: - Plan the SM communication strategy and action plan, create engaging content for all channels
- Constantly monitor the ever changing social media landscape to enable Tesco to pick up the right trends
- Be in contact with all the relevant people in the wider business to be able to support key initiatives
- Responsible for managing our social media agency, our advertisements and yearly budget
- Ensure that all the Customer feedback, inquiries receive attention and is received by the appropriate departments
- Manage new developments with the agency
- Manage the culinary sites in order to create a stand out page that complements the overall brand strategy
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Company buses from Boráros square and Déli railway station which by you can get to Budaörs in 15-25 minutes
- Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - University education
- Excellent oral and communication skills in English
- Experience in digital and social media communication
- Advanced experience with standard MS Office applications (Excel, Word, Power point)
- Knowledge of online administration and maintenance systems
- Knowledge of Google Analytics, social bakers, convers social system and Facebook Insight system
- Strong understanding of Customer needs Customer Focus, Personal Integrity, Team Working,
Előnyként értékeljük, ha: - People leadership skills
- Journalism experience
Szükséges végzettség: Egyetem
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép, nyelvvizsga nélkül )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - People leadership skills
- Journalism experience
Jelentkezés határideje: 2016.09.22.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Telefonos Ügyfélszolgálati Koordinátor

Konica Minolta Magyarország Üzleti Megoldások Kft.

Lételemed a kommunikáció és a kapcsolattartás?S...
Budapest


CONTACT CENTER MANAGER

Get Work Trend Kft

CONTACT CENTER MANAGER Szeretnél egy fiatalos, ...
Budapest


Czech and English speaking Customer Service Desk Agent

Unisys Global Service (Unisys UGSH Hungary)

Czech and English speaking Customer Service Des...
Budapest