Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

For fulfilling the position
Data Management & Reporting Analyst
we are looking for colleagues


ELVÁRÁSOK:

  • Angol nyelv magabiztos, kommunikációs szintű használata (szóban, írásban)
  • Felsőfokú pénzügyi és/vagy informatikai végzettség
  • MS Office, különösen az Excel magas szintű ismerete
  • Precizitás, jó kommunikációs, kezdeményező és problémamegoldó készség
  • Önálló munkavégzés és csapatban való együttműködés képessége
  • Monotonitás tűrés
  • Erkölcsi bizonyítvány, melyet a vállalat intéz

 

FELADATOK:

  • Pénzügyi jelentések készítése napi, heti, havi rendszerességgel, illetve ad-hoc jelleggel
  • Adatrögzítés Oracle rendszerben
  • Kapcsolattartás (szóban, írásban) az Alcoa nemzetközi belső vevőkörével
  • Különböző rendszertesztek elvégzése

 

ELŐNY JELENT:  

  • Visual Basic for Application (macro) programozásban jártasság
  • SQL ismeret
  • Pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Oracle vállaltiránytási rendszer ismerete

 

Munkavégzés helye Székesfehérvár

 

Please send your application and CV with photo to ALCOA Career Site

Egyéb hasonló állások Önnek
Bér és TB ügyintéző (4 órás, XI. kerület)

Trenkwalder Kft

A Schindler Hungária Kft.-hez keresünk Bér és T...
Budapest


Adobe Experience Manager fejlesztő - Győr/Budapest (Referenciaszám: RE-2080)

Man at Work Kft.

Feladatok:  Az Adobe Experience Manager keretre...
Győr, Budapest, Győr-Moson-Sopron, Pest


Gyakornok - Személyügyi marketing

AUDI HUNGARIA Zrt.

A személyügyi marketing célja, hogy a legkiváló...
Győr