Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Data Center Operátor - Adatfeldolgozó


  • A hirdetés 171 napja lejárt

A DOQSYS Business Solutions Kft. Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, a stratégiai- és operatív beszerzési, illetve a pénzügy-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít „best practice” megoldásokat és szolgáltatásokat. A szállító kiválasztástól a számla kifizetésig tartó folyamat automatizálása során globálisan elterjedt technológiákat (ICR, P2P-R2P, IP) integrálunk komplex ERP környezetekbe, igény szerint klasszikus „on-premise” implementációként vagy „cloud” szolgáltatásként. Vállalati Ügyfeleinknek jelentős feldolgozási időt és költséget takarítunk meg, elősegítjük az átláthatóbb működést és a törvényi megfelelőséget. A hazai és regionális piaci igény dinamikus növekedése következtében bővítjük csapatunkat:

Data Center Operátor - Adatfeldolgozó

munkakörbe keresünk új munkatársat

Feladatok:

  • A céghez beérkező postai küldemények és egyéb dokumentumok előkészítése (levélbontás, szortírozás, kapcsok eltávolítása, vonalkódozás, szkennelés, visszarendezés, archiváló dobozba helyezés, stb.)
  • Az OCR/ICR rendszer által kinyert adatok számítógépen történő ellenőrzése, kiegészítése, javítása és jóváhagyása
  • Kimenő postai küldemények előkészítése (borítékolás, sorba rendezés, ellenőrzés, stb.)
  • Kimutatások készítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiemelt precizitás, pontos munkavégzés
  • Nagy monotonitástűrő képesség
  • Nagy munka- és stressz tűrő képesség
  • Pozitív, proaktív, problémamegoldó hozzáállás, határozottság
  • A pozíció betöltéséhez erkölcsi bizonyítvány szükséges

Ami előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • TIS eFlow, Kofax Capture, ABBYY FlexiCapture, EMC Captiva, IBM Datacap, ReadSoft, VIM by Opentext OCR/ICR szoftverek operátori szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvismeret. (szóban és írásban egyaránt)
  • Emeltszintű számítástechnikai ismeretek (operációs rendszer, adatbázis kezelés, alkalmazás adminisztrátori ismeretek, XML, web, FTP, szkennelő és OCR/ICR szoftverek paraméterezése és vagy supportja, stb.)

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Alapbér
  • Teljesítmény arányos mozgó bér lehetőség (jutalék)
  • Egyéni extra erőfeszítést igénylő célkitűzések elismerésének lehetősége (jutalom)
  • Korszerű munkaeszközök
  • Önálló munkavégzés
  • Munkatársbarát céges kultúra
  • Egyéni, valamint szakmai fejlődés

Egyéb információ:

  • Foglalkoztatás módja: alkalmazotti munkaviszony, 3 hónap próbaidővel
  • Munkaidő: teljes munkaidő
  • A munkakör betölthető: azonnal

Munkavégzés helye:

  • Budapest IV. kerület vagy Gödöllő

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a következő címre szíveskedjen eljuttatni!

Helyek Budapest
Gödöllő
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Munkaerő kiválasztási koordinátor

Work Force Kft.

Ha szeretsz emberekkel foglalkozni, utazni, pre...
Magyarország


Accounts Assistant for Logistic Department

Starjobs Magyarország

Accounts Assistant for Logistic Department Our ...
Pest, Budapest


Asszisztens

Starjobs Magyarország

Nemzetközi autókölcsönző cég partnerünk részére...
Pest, Budapest