Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Data Center Operátor - Adatfeldolgozó


  • Ez az állásajánlat 1 napon belül lejár

A DOQSYS Business Solutions Kft. Közép-Kelet Európa vezető Source to Pay automatizálási szakértője, a stratégiai- és operatív beszerzési, illetve a pénzügy-számviteli folyamatok informatikai támogatásához szállít „best practice” megoldásokat és szolgáltatásokat. A szállító kiválasztástól a számla kifizetésig tartó folyamat automatizálása során globálisan elterjedt technológiákat (ICR, P2P-R2P, IP) integrálunk komplex ERP környezetekbe, igény szerint klasszikus „on-premise” implementációként vagy „cloud” szolgáltatásként. Vállalati Ügyfeleinknek jelentős feldolgozási időt és költséget takarítunk meg, elősegítjük az átláthatóbb működést és a törvényi megfelelőséget. A hazai és regionális piaci igény dinamikus növekedése következtében bővítjük csapatunkat:

Data Center Operátor - Adatfeldolgozó

munkakörbe keresünk új munkatársat

Feladatok:

  • A céghez beérkező postai küldemények és egyéb dokumentumok előkészítése (levélbontás, szortírozás, kapcsok eltávolítása, vonalkódozás, szkennelés, visszarendezés, archiváló dobozba helyezés, stb.)
  • Az OCR/ICR rendszer által kinyert adatok számítógépen történő ellenőrzése, kiegészítése, javítása és jóváhagyása
  • Kimenő postai küldemények előkészítése (borítékolás, sorba rendezés, ellenőrzés, stb.)
  • Kimutatások készítése

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Kiemelt precizitás, pontos munkavégzés
  • Nagy monotonitástűrő képesség
  • Nagy munka- és stressz tűrő képesség
  • Pozitív, proaktív, problémamegoldó hozzáállás, határozottság
  • A pozíció betöltéséhez erkölcsi bizonyítvány szükséges

Ami előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • TIS eFlow, Kofax Capture, ABBYY FlexiCapture, EMC Captiva, IBM Datacap, ReadSoft, VIM by Opentext OCR/ICR szoftverek operátori szintű ismerete
  • Középfokú angol nyelvismeret. (szóban és írásban egyaránt)
  • Emeltszintű számítástechnikai ismeretek (operációs rendszer, adatbázis kezelés, alkalmazás adminisztrátori ismeretek, XML, web, FTP, szkennelő és OCR/ICR szoftverek paraméterezése és vagy supportja, stb.)

Amit kínálunk:

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Alapbér
  • Teljesítmény arányos mozgó bér lehetőség (jutalék)
  • Egyéni extra erőfeszítést igénylő célkitűzések elismerésének lehetősége (jutalom)
  • Korszerű munkaeszközök
  • Önálló munkavégzés
  • Munkatársbarát céges kultúra
  • Egyéni, valamint szakmai fejlődés

Egyéb információ:

  • Foglalkoztatás módja: alkalmazotti munkaviszony, 3 hónap próbaidővel
  • Munkaidő: teljes munkaidő
  • A munkakör betölthető: azonnal

Munkavégzés helye:

  • Budapest IV. kerület vagy Gödöllő

Jelentkezés az állásra:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a következő címre szíveskedjen eljuttatni!

Munkavégzés helye Budapest IV. kerület vagy Gödöllő
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Szükséges iskolai végzettség Szakközépiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Régió Budapest, Gödöllő
Egyéb hasonló állások Önnek
HSE és Létesítménygazdálkodás gyakornok (Referenciaszám: PJ3834)

Pannonjob Kft.

XXII. kerületi partnercégünk megbízásából keres...
Pest


HR operációs gyakornok francia nyelvtudással (Referenciaszám:PJ3149)

Pannonjob Kft.

Budapesti VIII. kerületi szolgáltató szektorban...
Pest


Ingatlanértékesítő, irodavezető

Central Home Hungary

A Central Home irodáiba  INGATLANÉRTÉKESÍTŐ  mu...
Budapest