Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Czech speaking Event Organizer

Régió: Budapest

HAYS Hungary Kft.
Hozzáadva: 2014.05.01.
Jelentkezési határidő: 2014.07.16.
Hirdetés azonosító: 807519
lejárt

 

 
 
Czech speaking Event Organizer
A Czech speaking Event Organizer job is now open at our international partner, who organizes business congresses in the CEE Region. Our partner offers an international working environment and strong career opportunities.

The key responsibilities of the Czech speaking Event Organizer are:
- Researching and contacting corporate prospects over the telephone
- Keeping the client database up to date
- Responsible for the registration of hundreds of senior decision makers to each event
- Negotiating with senior decision makers on a European and global level
- Representing customers at international events

Requirements towards the ideal candidate for the job:
- Fluent English and Czech or Slovak is essential
- Competitive mindset
- Hard worker and goal oriented
- Excellent communication skills
- At ease communication on the telephone
- Dynamic and fast learner
- Previous sales or marketing experience is an advantage but not essential

If you are interested in this Czech speaking Event Organizer job, please send us your CV.
Munkavégzés helye: Budapest
 
{{if LINK JELENTKEZÉS/APPLY }}

Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélkapcsolati munkatárs

Credit Controll

Kiválóan kommunikálsz, szereted a versenyeket? ...
Budapest, Pest


TERMÉKMENEDZSER – PRODUCT MANAGER - Szerszámértékesítő

IMPC Personnel Hungária Kft.

Megbízónk multinacionális nagyvállalat, ame...
Magyarország


TERÜLETI KÉPVISELŐ (AG)

Tech People Hungary Kft.

A hazai intézményi bútorozás és fémbútorgyártás...
Budapest