Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Czech Speaking Administrator (PE-6818)


  • A hirdetés 355 napja lejárt

A munkáltatóról / About the company

Our client is a multinational continuously growing company in IT/Telecommunication sector, for which we look for a Czech Speaking Administrator.

Pozíció részletezése / Position overview

Responsibilities: 

• Prioritizing the workload according to requests from internal and external stakeholders
• Tracking the details of processed documents in a web based tool to ensure proper reporting mechanism
• Making sure that information captured during previous processes is correct and making adjustments and derivations as necessary
• Work together with colleagues to share information, collaborate on problem solving and identify major service issues. 

Requirements: 

• Fluent in English and in Czech, 
• Solid financial background would be an advantage,
• Analytical skills, accurate and precise personality,
• Ability to multi-task, adapt rapidly to constant change in processes and technology.
• Proficient in the use of MS Office 


Our offer: 

• Attractive salary and compensation package, 
• Continuous training and personal development; 
• High quality working environment. 

Helyek Budapest
Kategória Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat / Szolgáltatás
Elvárt nyelvtudás Angol, Cseh
Egyéb hasonló állások Önnek
Service Desk Analyst - Czech Speaking

Randstad Hungary Kft.

Our client is a global leader in the IT Industr...
Somogy


Application Administrator

IT Services Hungary Kft.

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Windows szer...
Budapest


Application Administrator

IT Services Hungary Kft.

Különböző üzleti, ügyfélspecifikus Unix szerver...
Budapest