Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Czech or Slovak speaking HR Administrator

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.08.26.
Jelentkezési határidő: 2014.03.24.
Czech or Slovak speaking HR Administrator

Pozíció leírása / Job description

Our Client is a successful Shared Service Centre in Budapest. They offer an exciting new challenge and an excellent opportunity to join a dynamically growing company now. They are currently looking for Czech or Slovak speaking HR Administrator.

Feladatok:

- Provide advice and guidance on processes, policies to the Czech employees from Budapest Office
- Ensure that a range of key processes are delivered in an effective and timely manner, and that opportunities for continuous development are identified
- Ensure that all administrative processes, documentation, reports are completed in a timely and accurate manner
- Work closely with the Czech HR Team and make recommendations on the future ways of working to be more effective
- Support the HR Team Leader and play a key role in the ongoing evolution of the team

Elvárások:

- HR Services experience (1-2 years), specifically in a global multi-national environment or HR related University/College studies
- Fluent English language AND fluent Czech or Slovak language knowledge is a must
- CRM and consultancy skills
- “Can do” attitude and mindset
- Experience in a multi-national, shared services environment, including clear customer service and resolution of escalated issues
- Cross cultural sensitivity
- University / College degree, preferably HR Professional Qualification
- Good understanding of the SAP HR module and MSOffice

Amit kínálunk:

- Multinational environment
- Dynamically growing company
- Continuous development and career opportunities
- Attractive compensation package

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Randstad Hungary Kft.
1024 Budapest
Lövőház utca 39.
Tel: +36 1 411 2090
www.randstad.hu

 
Randstad Hungária Kft. logó
Kategória Asszisztencia / Adminisztráció
Régió Budapest
Minimális tapasztalat -
Szükséges iskolai végzettség -
Vezetői engedély Nem szükséges
Munkaidő -
Egyéb hasonló állások Önnek
Gépkezelő

Trenkwalder Kft

Piacvezető nemzetközi autóipari nagyvállalat kí...
Jász-Nagykun-Szolnok


Targoncavezető

Trenkwalder Kft

Lepsényi partnercégünkhöz keresünk hosszú távra...
Fejér


Gépkocsi vezető

Trenkwalder Kft

Élelmiszeripari  partnercégünk számára keresünk...
Szabolcs-Szatmár-Bereg