Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Customer Support Engineer


  • A hirdetés 335 napja lejárt

 

Az Adecco a világ vezető nemzetközi hátterű HR szolgáltatója, külföldi tulajdonban lévő, telekommunikációs területen tevékenykedő, dinamikusan bővülő, szolgáltató partnere részére

 

Customer Support Engineer

 

kollégát keres.

 

Feladatok:

 

  • Third line support feladatok ellátása, hang- és adatkommunikációs termékkel kapcsolatban, belső ügyfelek számára, e-mailben/ telefonon.

 

 

Elvárások:                                                                                              

 

  • Felsőfokú végzettség,

  • Műszaki/IT érdeklődés vagy szakmai háttér,

  • Alapos Linux ismeretek,

  • IP hálózati ismeretek,

  • Ügyeleti idő vállalása (havi 5 munkanap + 1 hétvége),

  • Folyékony angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt,

  • Kommunikatív, proaktív személyiség.

 

Amit ajánlunk:

 

  • Családias, barátságos munkahelyi környezet,

  • Dinamikus, elhivatott csapat,

  • Versenyképes bér,

  • Szakmai fejlődési- és előrelépési lehetőségek.

 

Munkavégzés helye: Budapest.

 

 

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és alkalmasnak érzi magát a pozíció betöltésére, kérem magyar és angol nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezéssel küldje az Link megjelenítése e-mail címre és regisztráljon a Link megjelenítése oldalon.

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Szobalány

Vendégváró Vendéglátó Kft.

KIPRÓBÁLNÁD MAGAD SZOBALÁNYKÉNT? Itt a lehetős...
Budapest, Pest


TERVEZŐMÉRNÖK

Europort Kft.

A több mint 20 éve tevékenykedő Europort Kft. (...
Budapest, I. kerület, Magyarország, Budapest


LÉTESÍTMÉNYÜZEMELTETŐ – FACILITY MANAGER

Millenia Zrt.

LÉTESÍTMÉNYÜZEMELTETŐ – FACILITY MANAGER Létes...
Budapest, Pest