Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Customer Solution Consultant 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2017.09.24.
Hirdetés azonosító: 949817
lejárt
FELADAT


Information and Communication Technology (ICT) connects people and markets worldwide! Deutsche Telekom is one of the leading international companies in ICT. With round about 235.000 employees in 50 countries, we provide innovative solutions to our clients.

T-Systems is one of the three successful brands of Deutsche Telekom. We serve large customers and multinational companies through our global infrastructure of data centers and networks. With the help of innovative technology we develop integrated solutions for connected life and work.

Let us together shape the world of tomorrow!


  • Fejleszti vagy módosítja a T-Systems által szolgáltatás-portfóliót az ügyfél követelményei az üzleti és működési igényeknek megfelelően.
  • Belső eszközök használatával, napról-napra figyelemmel követi az ügyfél igényeit és az ügyfélnek nyújtott problémamegoldásokat.
  • Részt vesz a termék átadás-átvételi megbeszéléseken, ami új fejlesztések, módosítások vagy szoftver kiadások felhasználói átvételi vizsgálatát is magában foglalja.
  • Az ügyfél technológiai és tudásszintjét véve alapul köteles az ügyfélnek fejlesztési tanácsokat adni.
  • Ismerteti az új ügyfelekkel a T-Systems integrációt, üzleti rendszert és szolgáltatást.
  • Kidolgozza és bemutatja az ügyfél üzletmenetének az integrációját  a T-Systems Managed Workplace Services rendszerébe.
  • Segíti hálózati, desktop vagy szerver rendszergazdákat az MWS portólióelemekkel kapcsolatban.
  • Együttműködik másokkal folyamatok fejlesztésében és fogadja egyéb részlegek kezdeményezéseit is.
  • Futó integrációs projektekről jelentést készít a T-Systems és vagy az ügyfél számára.
  • Megoldja, vagy megoldatja a kritikus problémákat és a levezéreli a változtatásokat (change).
  • Technikai és/vagy szervezési témákban ügyfél meetingeket vezet. Az ügyfél és T-Systems vezetőséggel egyeztet és dönt szoftver alkalmazási stratégiák kidolgozásánál.
  • Állandó kutatási felelősség a nagyobb hozzáadott értéket képviselő megoldások és újítások után.
  • Vezet „business critical” (> 1 M €) projekteket.
  • Felelős betartani a határidőket és minőségi eredmény szolgáltatni.
  • Esetenként előfordulhat, hogy költségvetési felelősséget kell vállalnia.
  • Kaphat több projekt feladatot is egy időben.
  • Pontos leírást készít a csapatoknak a műveletről, a munkaelemekről, a folyamatokról, a kommunikációs modellről stb.
  • Felügyeli az erőforrás kiosztást, törekszik az optimális erőforrás-kihasználtságra és átlátható tervezésre.
  • Betartja és betartatja a kommunikációt, a riportingot és az eszkalációkat a T-Systems „governance modell”-je alapján.
  • Időben és minőségben eleget tesz a normál és ad-hoc riporting kötelezettségeknek a management felé.
  • Irányítja és felügyeli a csapat szakmai fejlődését annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló szükséges kompetenciákkal megfelelő szolgáltatást nyújtsanak.
  • Figyeli a résztvevők teljesítményét, motiválja a projekt csapat tagjait, javaslatot tesz feletteseinél a projekt tagok képzésére, információkat közvetít.

PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Csomagoló-raktáros

Trenkwalder Kft

Villamosipari termékeket gyártó partnerünk szám...
Bács-Kiskun


Betanított munka

Trenkwalder Kft

 Szolnoki fém-ipari vállalat megbízható munkahe...
Jász-Nagykun-Szolnok


Folyamatfejlesztő

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A termelés hatékonyságát előseg...
Bicske, Budaörs, Tatabánya