www.cvonline.hu
Customer Solution Consultant 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.04.
Hirdetés azonosító: 1073326

FELADAT
  • Fejleszti vagy módosítja a T-Systems által szolgáltatás-portfóliót az ügyfél követelményei az üzleti és működési igényeknek megfelelően.
  • Belső eszközök használatával, napról-napra figyelemmel követi az ügyfél igényeit és az ügyfélnek nyújtott problémamegoldásokat.
  • Részt vesz a termék átadás-átvételi megbeszéléseken, ami új fejlesztések, módosítások vagy szoftver kiadások felhasználói átvételi vizsgálatát is magában foglalja.
  • Az ügyfél technológiai és tudásszintjét véve alapul köteles az ügyfélnek fejlesztési tanácsokat adni.
  • Ismerteti az új ügyfelekkel a T-Systems integrációt, üzleti rendszert és szolgáltatást.
  • Kidolgozza és bemutatja az ügyfél üzletmenetének az integrációját  a T-Systems Managed Workplace Services rendszerébe.
  • Segíti hálózati, desktop vagy szerver rendszergazdákat az MWS portólióelemekkel kapcsolatban.
  • Együttműködik másokkal folyamatok fejlesztésében és fogadja egyéb részlegek kezdeményezéseit is.
  • Futó integrációs projektekről jelentést készít a T-Systems és vagy az ügyfél számára.
  • Megoldja, vagy megoldatja a kritikus problémákat és a levezéreli a változtatásokat (change).
  • Technikai és/vagy szervezési témákban ügyfél meetingeket vezet. Az ügyfél és T-Systems vezetőséggel egyeztet és dönt szoftver alkalmazási stratégiák kidolgozásánál.
  • Állandó kutatási felelősség a nagyobb hozzáadott értéket képviselő megoldások és újítások után.
  • Vezet „business critical” (> 1 M €) projekteket.
  • Felelős betartani a határidőket és minőségi eredmény szolgáltatni.
  • Esetenként előfordulhat, hogy költségvetési felelősséget kell vállalnia.
  • Kaphat több projekt feladatot is egy időben.
  • Pontos leírást készít a csapatoknak a műveletről, a munkaelemekről, a folyamatokról, a kommunikációs modellről stb.
  • Felügyeli az erőforrás kiosztást, törekszik az optimális erőforrás-kihasználtságra és átlátható tervezésre.
  • Betartja és betartatja a kommunikációt, a riportingot és az eszkalációkat a T-Systems „governance modell”-je alapján.
  • Időben és minőségben eleget tesz a normál és ad-hoc riporting kötelezettségeknek a management felé.
  • Irányítja és felügyeli a csapat szakmai fejlődését annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló szükséges kompetenciákkal megfelelő szolgáltatást nyújtsanak.
  • Figyeli a résztvevők teljesítményét, motiválja a projekt csapat tagjait, javaslatot tesz feletteseinél a projekt tagok képzésére, információkat közvetít.
PROFIL
  • Felsőfokú végzettség
  • Előny: deman management
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Megbízható, lelkiismeretes munkavégzés, pontosság
  • MS-Windows ismeretek, haladó szintű excel ismeret
  • Angol nyelv középfokú, német nyelv felsőfokú ismerete

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Logisztikai rendszer mérnök

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek! Gyártási tevék...
Budapest


IT rendszermérnök

Hire-One Kft.

 Legyünk együtt sikeresek! Gyártási tevék...
Budapest


sr. IT System Analyst / Business Relationship Manager

Hire-One Kft.

Legyünk együtt sikeresek!         Multinac...
Győr