Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Customer Solution Consultant (Szeged) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.01.
Hirdetés azonosító: 1085669
lejárt
FELADAT
  • Fejleszti vagy módosítja a T-Systems által szolgáltatás-portfóliót az ügyfél követelményei az üzleti és működési igényeknek megfelelően.
  • Belső eszközök használatával, napról-napra figyelemmel követi az ügyfél igényeit és az ügyfélnek nyújtott problémamegoldásokat.
  • Részt vesz a termék átadás-átvételi megbeszéléseken, ami új fejlesztések, módosítások vagy szoftver kiadások felhasználói átvételi vizsgálatát is magában foglalja.
  • Az ügyfél technológiai és tudásszintjét véve alapul köteles az ügyfélnek fejlesztési tanácsokat adni.
  • Ismerteti az új ügyfelekkel a T-Systems integrációt, üzleti rendszert és szolgáltatást.
  • Kidolgozza és bemutatja az ügyfél üzletmenetének az integrációját  a T-Systems Managed Workplace Services rendszerébe.
  • Segíti hálózati, desktop vagy szerver rendszergazdákat az MWS portólióelemekkel kapcsolatban.
  • Együttműködik másokkal folyamatok fejlesztésében és fogadja egyéb részlegek kezdeményezéseit is.
  • Futó integrációs projektekről jelentést készít a T-Systems és vagy az ügyfél számára.
  • Megoldja, vagy megoldatja a kritikus problémákat és a levezéreli a változtatásokat (change).
  • Technikai és/vagy szervezési témákban ügyfél meetingeket vezet. Az ügyfél és T-Systems vezetőséggel egyeztet és dönt szoftver alkalmazási stratégiák kidolgozásánál.
  • Állandó kutatási felelősség a nagyobb hozzáadott értéket képviselő megoldások és újítások után.
  • Vezet „business critical” (> 1 M €) projekteket.
  • Felelős betartani a határidőket és minőségi eredmény szolgáltatni.
  • Esetenként előfordulhat, hogy költségvetési felelősséget kell vállalnia.
  • Kaphat több projekt feladatot is egy időben.
  • Pontos leírást készít a csapatoknak a műveletről, a munkaelemekről, a folyamatokról, a kommunikációs modellről stb.
  • Felügyeli az erőforrás kiosztást, törekszik az optimális erőforrás-kihasználtságra és átlátható tervezésre.
  • Betartja és betartatja a kommunikációt, a riportingot és az eszkalációkat a T-Systems „governance modell”-je alapján.
  • Időben és minőségben eleget tesz a normál és ad-hoc riporting kötelezettségeknek a management felé.
  • Irányítja és felügyeli a csapat szakmai fejlődését annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló szükséges kompetenciákkal megfelelő szolgáltatást nyújtsanak.
  • Figyeli a résztvevők teljesítményét, motiválja a projekt csapat tagjait, javaslatot tesz feletteseinél a projekt tagok képzésére, információkat közvetít.
PROFIL
  • Felsőfokú végzettség
  • Előny: deman management
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Megbízható, lelkiismeretes munkavégzés, pontosság
  • MS-Windows ismeretek, haladó szintű excel ismeret
  • Angol nyelv középfokú, német nyelv felsőfokú ismerete

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Szeged
Egyéb hasonló állások Önnek
.NET-FEJLESZTŐ

IMPC Personnel Hungária Kft.

Fejér megyei, neves járműipari multinac...
Magyarország


Experienced Business Analyst for IT Order Portal and Service Catalogue ITIL(Szeged)

IT Services Hungary Kft.

Keeps in touch with the client and the catalo...
Szeged


Project Manager (Szeged)

IT Services Hungary Kft.

Aktív részvétel nagy nemzetközi projektekben ...
Szeged