Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
Customer Service/Helpdesk Team Leader 
Trenkwalder Kft
Hozzáadva: 2017.06.27.  
Jelentkezési határidő: 2016.12.01.  
Hirdetés azonosító: 1094888  
lejárt

 

Do you have you experience in leading teams? Do you speak English proficiently?  Work at our multinational partner in Debrecen and take the opportunity to be part of a large-scale organization with dynamic environment and excellent opportunites.


Customer Service/Helpdesk Team Leader


Feladatok:

  • Full responsibility in team coordination
  • Working with key stakeholders from US, EMEA, UK, APAC
  • Keep record of daily operations at the desk for tracking of customer needs, services rendered and future reference
  • Delegate specific responsibilities to team members to create specialization
  • Review all client complaints, rectify issues and liaise with appropriate departments to handle complex issues in a bid to provide more effective solutions
  • Recruit, train and support team members
  • Incident and Escalation Management

Elvárások:

  • Fluent English langugage knowledge
  • At least 1-2 years' of experience in a Team Leader position
  • Ability to lead, motivate and build team
  • Customer orientation
  • Excellent organisational skills, ability to multitask and prioritize

Amit nyújtunk:

  • Competitive salary and other benefits
  • Multinational, ergonomic work environment
  • Inspiring new challenges (various assignments, products and teams)
  • Employee and Family Friendly Workplace – Opportunity to work from Home
  • Office with excellent downtown location

Jelen hirdetésre való jelentkezéssel és pályázati anyagom elküldésével hozzájárulok a Trenkwalder Személyzeti Szolgáltató Kft. rendelkezésére bocsátott önéletrajzomban szereplő adatok kezeléséhez, adatbázisba történő felvételéhez, ill. megfelelő állásajánlat esetén - előzetes egyeztetés alapján - megbízójuknak való továbbításához. Tudomásul veszem, hogy az adatok adatbázisból való törlése vagy az adatok módosítása írásbeli kérésemre, a kérelem kézhezvételét követő 8 munkanapon belül történik. Az erre irányuló kérést az adatokat regisztráló irodának írásban kell eljuttatnom. Igazolom, hogy az általam megadott információk valósak.

Magán-munkaközvetítői ny. sz.: 29338/2000-0100
Munkaerő-kölcsönzői ny. sz.: 37961/2001-0100
Adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-53813/2012.

Egyéb hasonló állások Önnek
HelpDesk

Mind-Diák Szövetkezet

Ha diákmunka, akkor Mind-Diák! A diákszövetkeze...
Veszprém


Értékesítési Vezető (Team Leader)

AEGON Prémium

Az Aegon Prémium Üzletág a magasabb jövedelmű ü...
Budapest


Procurement Team Leader

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Manage and le...
Budapest