Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Customer Helpdesk Specialist

Régió: Budapest

Randstad Hungary Kft.

Hozzáadva: 2017.06.22.
Jelentkezési határidő: 2015.07.15.
Hirdetés azonosító: 937707

Customer Helpdesk Specialist

Pozíció leírása / Job description

Our multinational client is a prestigious telecommunication company with worldwide presence, for which we are looking for 1st Line Customer Helpdesk specialists to their Budapest-based business services center.

Feladatok:

- Responsible for delivering customer service in video conference system related problems
- Document accurately any incidents encountered that are not satisfactory to the client
- Opening new cases and escalate to appropriate contacts
- Provide 1st and 2nd level troubleshooting support
- Process and document all actions in ticketing system real time

Elvárások:

- Fluent English
- Customer Service experience in helpdesk environment
- IT/Network background is preferred
- Ability to work in 7/24 shifts (including morning, afternoon and night shifts)
- Advantage: ITIL awareness, Cisco knowledge, TCP/IP

Amit kínálunk:

- Development programs and trainings
- Multinational environment, job rotation and further career opportunities
- Dynamic team
- Competitive compensation package

Elvárások / Requirements

Amit kínálunk / Offer

Jelentkezés:
Online regisztrációs lap kitöltése és önéletrajz feltöltése a

Egyéb hasonló állások Önnek
Data Scientist (Internal audit)

Exact Solutions Kft.

PartnerOur partner is a global financial servic...
Budapest


Gyakornok az IT innovációs labor és webfejlesztés területén

AUDI HUNGARIA Zrt.

Az Audi Hungaria szerves részeként működő infor...
Győr


Bérszámfejtő

Trenkwalder Kft

25 éves múlttal rendelkező partnercégünk számár...
Budapest