Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Country Internal Auditor

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2017.09.23.
Jelentkezési határidő: 2014.07.21.
Hirdetés azonosító: 823483

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Country Internal Auditor
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Főbb feladatok: This role reports to the European Internal Audit Manager based in the UK, it is therefore independent from the reporting structure in country. The purpose of the role is to act as the presence of Group Internal Audit in Country and manage Board level stakeholders.

This includes:
- Assessing Risk Environment
- Developing Annual Audit Plan
- Delivering Audit Plan through execution of Audits from Planning to Final Report Writing
- Assisting the Country Leadership team with successful delivery of Audit Next Steps
- Attending Country Compliance Committee
- Building strong relationships with the Country Leadership Team to enable succussful audits
- Dealing with adhoc Audit requests and assisting in investigation of Fraud
- Contribute to the Group Internal Audit Operations Plan projects to deliver and sustain change
Munkakör betöltésének feltételei: - Bachelor's degree in Business Administration, Economics or related departments of reputable universities
- 3 - 5 years audit experience
- Excellent command of English (both verbal and written)
- Exam qualified in ACA/ACCA/CIMA or country equivalent (CISA, CISM or other IT audit qualification would be an asset)
- Strong commercial awareness and passion for retail
- Excellent interpersonal and stakeholder management skills
- Analysis and decision making skills
- Team worker and problem solver
- Gaining commitment
- Location will be Budapest with 30 - 60% of the role involving international travel (will be supporting Turkey business based in Izmir and other international countries)
Szükséges végzettség: Egyetem, vagy Főiskola
Szükséges nyelvismeret: Magyar ( Felső )
Szerződés típusa: Határozatlan
Jelentkezés határideje: 2014.07.20.
 

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Csomagoló-raktáros

Trenkwalder Kft

Villamosipari termékeket gyártó partnerünk szám...
Bács-Kiskun


Betanított munka

Trenkwalder Kft

 Szolnoki fém-ipari vállalat megbízható munkahe...
Jász-Nagykun-Szolnok


Folyamatfejlesztő

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A termelés hatékonyságát előseg...
Bicske, Budaörs, Tatabánya