Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Country Finance Manager


  • A hirdetés 331 napja lejárt

 

Megbízónk egy piacvezető multinacionális vállalat, melynek Délkelet-Magyarországon működő termelő és kereskedelmi cégeinek pénzügyi vezetésére keresünk

 Country Finance Manager

kollégát.

 

 

A munkakör összefoglalása:

  • A cég üzleti eredményeinek felügyelete, az eredmények elemzése és riportolása
  • A magyar pénzügyes team vezetése
  • A magyar és a nemzetközi előírásoknak megfelelő könyvelés és jelentés készítés
  • Üzleti partner és pénzügyi tanácsadó a magyar menedzsment számára

Lefontosabb feladatok:

  • Számvitel: könyvelés felügyelete: havi, negyedéves zárások, értékesítési, termelési valamint projekt költség könyvelés, értékcsökkenés logisztikai és utazási költségek ellenőrzése. Készletjelentések elemzése. A magyar előírásoknak megfelelő pénzügyi jelentések elkészítése. Adóbevallások felügyelete adószakértővel, jogi ügyekben küldős jogtanácsossal illetve történő konzultáció                 
  • Kontrolling: üzleti tervezés, beruházások (Capex) tervezése és kontrollja, éves költségvetés összeállítása, előrejelzések készítése. Standard jelentések elküldése a cég regionális vezetősége és a magyar menedzsment számára, jövedelmezőségi és költség számítások (standard cost) elkészítése. A gyár és az értékesítési vezetés számára döntés előkészítő és támogató anyagok, elemzések összeállítása. Éves pénzügyi jelentések elkészítése és ellenjegyzése. Felelős az anyacég által, valamint Sarbanes-Oxley törvény által meghatározott ellenőrzési előírások betartatásáért. A globálisan vagy regionálisan irányított hatékonyság növelő programok helyi képviselője.

Követelmények

  • Gazdasági illetve számviteli területen Felsőfokú végzettség
  • Legalább 5 éves pénzügyi vezetői gyakorlat, (számviteli és kontrolling terület kontrollja)
  • Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Mérleg elkészítésében és ellenjegyzésében való jártasság
  • Éves tervek elkészítésében és költség menedzsmentben szerzett tapasztalat
  • A menedzsment csapat tagjaként valamint az auditok során nem pénzügyi területen dolgozó kollégák tájékoztatása, meggyőzése
  • 5-8 fős csapat vezetésében szerzett gyakorlat
  • Pénzügyi szemlélet
  • globális gondolkodásmód
  • nyílt őszinte kommunikáció
  • együttműködő személyiség
  • etikus magatartás, integritás



Our client is a multinational company with production a  site in Hungary. For the  leadership of its financial activity of the production and sales organization we are seeking a

 

Country Finance Manager


JOB PURPOSE:

  • Responsible for meeting the corporate business requirements for financial information, reporting and analysis
  • Responsible for managing the country Finance Team
  • Responsible for compliance with regulatory and accounting requirements, as well as corporate controls
  • Acting as a business partner and financial advisor for the country management

KEY RESPONSIBILITIES

Process Responsibility:

  • Review the output of the following processes as necessary:

       o Financial Accounting: Perform transaction processing, perform closing, Sales and
         cost accounting, perform project Accounting, perform fixed asset Accounting,
         report and analyze the business (statutory and fiscal reporting),  Logistics costs,
         manage taxes, inventory controls, process travel and expense claims (tax rule
         compliance), manage financial Accounting and procedures, insurance
       
       o Controlling: plan the business, plan and manage Capex, perform budgeting,
          forecasting, perform standard costing, perform closing, report and analyze th
          business, profitability analysis, Opex analysis

  • Manage the budgeting cycle and communicate organizational goals
  • Review and approve Capex and non-Capex requests
  • Approve the retirement of assets
  • Ensure that the CM and LRD management teams, European Leadership Team and Corporate HQ receive relevant, accurate and timely management information as requested
  • Responsible for signing of the statutory accounts within that country
  • Assist the Country and the Country Group Management Teams in understanding sales revenue, and also underlying cost, profitability and cash
  • Take ownership of key financial objectives
  • Ensure compliance with policy and procedural directives and ensure the right controls are in place to meet Sarbanes-Oxley requirements
  • Partner with Global / Regional Process Owners to deliver ongoing efficiency improvement through operational developments, process re-engineering and technology enhancements

Requirements

  • Minimum Bachelor’s degree required preferably in Business or Accounting
  • Fluent English 
  • Minimum 5 years of experience in managing a Finance function of country operations, with both responsibility of a the accounting and controlling areas
  • Autonomy in preparing balance sheet as required by local legislation
  • Budgeting and controlling workflow
  • Experience in influencing and working with senior non-financial management and in the audit process
  • Experience of people management
  • Financial acumen
  • global perspective
  • open communication
  • collaboration,
  • Ethics and integrity.

 

Helyek Hajdú-Bihar
Békés
Csongrád
Bács-Kiskun
Kategória Szervezés / Menedzsment / Cégvezetés
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Minimális tapasztalat Több mint 5 év
Szükséges iskolai végzettség Főiskolai végzettség
Egyéb hasonló állások Önnek
Mobilbankár – Kecskemét

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Kecskemét


Mobilbankár – Szeged

UniCredit Bank Hungary Zrt.

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kele...
Szeged


SENIOR PROJEKTMENEDZSER (K-6-M)

Get Work Trend Kft

SENIOR PROJEKTMENEDZSER (K-6-M) Termékfejleszté...
Kecskemét